2011/11/10

Aduyai... Kena Lagi...

Halloooooooooooooooo...
Kabare?

Otak ada betul ka?


Ok... Lurus kepada titik...
Aku ingatkan virus tag mengetag tanya menanya ni dah habis...
Rupanya tak habis lagi...
Nak buat tak reti... tak boleh lak...
Aku ni berhati lembut... Mudah kesian dekat orang...


Soalan soalan cepuk cemas dari DADDYLICIOUS berserta jawapan...
jangan berharap jawapan yang diberikan menepati kehendak dan piawai soalan...
Hoho... Dah... Jangan banyak sengkadak... Aku jawab ni pun dah kira bagus...

1. Jika di berikan pilihan 'SuperHero' apa yang menjadi pilihan dan kenapa?
Jin Superpower! Hoho... Mau 5 round daily... Powerrrrr!
Eh??? Abaikan...


2. Kenapa harus bercinta dahulu dan berkahwin kemudian kenapa?
Aduh! Soalan ni aku tak boleh nak mengarut lak...
Aduh... Sakit perut lak... Kejab ek...
Aku nak menunaikan hajat sekejab...

3. Siapa yang lebih bijak dan berkuasa 'wanita' atau 'gadis' kenapa?
Aduyai... Erk... Aku pilih... Aduyai... Terkeliru sekejab...
Kena cari ilham dulu ni sebelum menjawab...
Ni kena bau kaki sendiri dulu ni, baru idea datang mencurah curah bak tumpahnya coklat diladang gandum....... Hummmppppppppppppp... Pengsan!

4. Siapa Idola kamu yang yang masih hidup dan kenapa pilih beliau?
Sudah semestinya Dr. M... kenapa? erk... rasanya kalau tak kerana otak geliganya, rasanya melayu masih lagi mundur...

5. Bolasepak adalah satu 'game' untuk orang gila setuju atau tidak dan kenapa?
Orang gila tak main bolasepak... Orang gila main bolagantungsendiri je... Hohoho...

6. Siapa lebih hebat 'membebel' lelaki atau perempuan dan mengapa?
Lelaki... Hoho... Lelaki kalau sekali dia membebel boleh menusuk kalbu hingga ke tahap paling dalam... (owh... ayat apakah ini?)

7. Kalau di berikan pilihan siapakah 'artis' yang bakal kamu ambil sebagai 'kekasih' dan kenapa?
Artis? Erm... Siapa ye... Ada yang minat pun, budak bawah umur lagi... Si Najwa Latif tu... Kang naya je aku kena tuduh merogol budak di bawah umur lak kang... Ok... Sila buat barisan dan beratur dengan lurus ye bagi artis artis yang disebutkan: Lisa Surirumah, Fasha Sundal, Fauziah Gol, Heliza... Errrr... Siapa lagi yang nak beratur ni... Sila beratur cepat!!!

8. Jika ditakdirkan anda diberikan 'kuasa' apakah benda yang kamu mahu tukarkan dan kenapa?
Kereta persona jadi bongkah emas! Hohohohoh... Pakcik kayo!!!!!!!!!!

9. Siapa yang lebih bijak mengawal 'nafsu' ketika di pusat membeli belah EMAK atau BAPA kamu?
Makcik kiah sebelah rumah... Pasal dia tak pernah ikut kami kalau kami keluar membeli dan belah!

10. Adakah benar Lelaki itu EGO dan Perempuan itu EMOSI benar atau salah dan kenapa?
Lelaki kalau tak ada ego macam diibaratkan lelaki tanpa bulu kaki! Dan perempuan kalau tak ada emosi diibaratkan kaki penuh dengan bulu kaki yang sangat halus seperti jerami padi halus mengurainya!

11. Jika diberikan pilihan kamu lebih suka jadi Lelaki atau Perempuan dan kenapa?
Cooooppppp!! Aku lupa aku ni lelaki ke perempuan! Aku nak pi periksa dulu yea!
~Jadi lelaki pun best... Tapi yang tak bestnya lelaki banyak menghabiskan duit dekat perempuan... Kalau jadi perempuan pun best gak... Boleh kikis duit jantan... Errr... no komen selepas komen yang panjang!!!!! LARIKKKK!!!!!

NotaKarut: Hoho... 9 hari lagi... Dup dap dup dap... Aku terima... Aku terima... Aku terima... errrrr.... Kelu lak! Malam ni nak baca buku fardu ain... Nak mengingatkan apa apa yang terlupa... Hoho...

18 ulasan :

dill berkata...

ko sengaja kan! kami tunggu sampai abes makanan si sal. dush!

dill.

ILA HonEyBuNNy berkata...

ahhhahahha...tersentap makcik jiran sebelah lau baca entry ko..ehhehe


amboii...cepat prkatis...aku terima nikahnya...hahhahah

baca jangan xbca..biar ilmu pnuh di dada...dah2 la berblog..hheheh

zahidah seran berkata...

akak kena tag jugak..
tapi lenguh jugak otak nak jawab so kepam dulu.
terasa lebih susah dari soalan temuduga perkahwinan..heheh.

blog-tips-kurus berkata...

20.11.2011!!!!!!!!!!!!!!!!!!

All the best!
Sah? Sah? SAAAAAAAHHHHHHHH!! (>.<)

aimi berkata...

selamat..............

Cik tikah berkata...

hahaha... naseb baik cik tikah dah habis. x dde org tag dh. tpi de org tag utk join contest. hehe..

♥ p a a n i ♥ berkata...

jawapan no 6 tu tak ley blaaa...hahahahha kelakarr

zella y berkata...

t.k...sila jwb soalan no.2 skrg jugak! hehehhhe

Fara E's berkata...

musim tag skrg , haha

Niena Pengembara Ilahi berkata...

hallo.. waras... hehe,,
hehehe..... kesian pnya psal kan..

huh.. jantina pn tatau ke

Daddylicious berkata...

Memang sah kau ni tukang karut!

apa2 hal terimas banyak2 sudi menjawap walaupun jawapan2 kebanyakkannya jawapan terjun ke laut...


hahaha!

Ct Aja berkata...

wahahhaha..... memang otak mengarut TK ni..

MamaEma berkata...

jangan karut depan tok kadi udah ler yer

ILA HonEyBuNNy berkata...

uih anak menantu..ehheh

nanti ko knduri ktna? ada kt kl? kot2 lau kl aku dpt g..ehheheh...(maaf lau aku xalert slama neh)wakkak

Nor_Emylin berkata...

keh keh keh....aku terima emas ini dengan harganya 7 juta rupiah...tunai :-)

onie berkata...

sengal ah ko...hahaha...



kasi praktis wei, jangan gugup :)

eyqa amin berkata...

TK mmg sengal lo bub2 jwb tag nie...
lol ;)

ctk berkata...

nyesal tnye TK..hahaha

*aku lak duk dup dap dup dap..hahaa