2011/11/24

PERUTUSAN YANG DITUNGGU TUNGGU...

"JELASKAN HUTANG PTPTN ANDA SECARA KONSISTEN UNTUK MENGELAKKAN TINDAKAN PENGUATKUASAAN. SILA ABAIKAN MESEJ INI JIKA BAYARAN TELAH DIBUAT."


Cait!!! Baru bulan ni aku tak bayar dah hantar SMS amaran cam ni... Kat luar tu berlambak lambak orang yang tak bayar tak nak pulak hantar SMS tu! Huh!!! Ini tidak adil!!! Aku nak mengadu dekat PBB bahawasanya aku telah didiskriminisi!!!

En. PTPTN sila fahami aku nye pun... Bulan ini aku sangat kesesakan dan kesempitan... Banyak uwangnya mau dipakaiin! Bukannya gua sukak sukak tak mau dibayariin... Baru ini bulan gua talak bayariin pun lu sulah bising...

Ye la... Aku bayar la... Tapi aku bayar sebelah tangan je boleh?

NotaKarut: 4 hari tak membuang sisa kumbahan... perut jadi sebu... pagi pagi lagi dah minum fresh oren... al maklumla... segan nak berak bunyi kentut kuat kuat rumah mertua... ni dah dekat rumah sendiri nak berak bunyi kentut bom pun tak pe... hohoho...

13 ulasan :

onie berkata...

cececey pengantin baru,hehe.... ptptn oh ptptn lemah semangat dengaq,aku pon tak bayaq g ni,muhahahaha...

Brothers Sam berkata...

saling mengingat takut lupa la tu.. bayar jgn x bayar ye ..he he he.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

kalau susah berak minum green fit ya TK..

khaifaiz berkata...

hahaha... resmi pemiutang begitulah

nFx berkata...

hahahha...aku pn xbayar lagi...saper yg buat ujrah?

aimi berkata...

perangai elok cikit dok uma amk mertua 2 =) ahhahahah

MamaEma berkata...

kentut slow..bau kuat tau..

blog-tips-kurus berkata...

menantu bersopan.. ;)

lieynanilaz berkata...

mula2 memanglah semua masih segan2 lagi ye dak??..hehe.

dill berkata...

oh. guwa pun dapat mesej tu.

dill.

Ct Aja berkata...

aik...nape tak pernah dapat ye..hihihi

ciK LyndaWawa berkata...

hahahahahaa..mangsa jugak! hahahahahhahahahahahaha..
ketawa guling2..=]

ctk berkata...

ngan mertua pon segan...adOi...