2011/11/30

Fantasia Bulan Madu...

Demi cintaku pada mu
Ke mana saja kan ku bawa
Ku hujung dunia ke bintang
Kejora

Demi cintaku padamu
Kukorbankan jiwa dan raga
Biar pun harus ku telan
Lautan bara

Bulan madu di awan biru
Tiada yang menggangu
Bulan madu di atas pelangi
Hanya kita berdua
Mengecap nikmat cinta
Yang putih tak terbendung
Sesuci embun pagi

Andai dipisah
Laut dan pantai
Musnahlah ilham
Hilang pedoman

Andai dipisah
Cahaya dan bulan
Gelap gulita
Musnah asmara

NotaKarut: Babaiiiiii KL... Welcome to Bali... Honeymoon!!!... (1-4Dec) Hohoho... Pak mertua aku kata, nanti dah sampai sana pi cari tempat yang banyak batu... Kat situ ada tempat orang omputih bertelanjang bulat... Hohoho... Kena bawak spek mata hitam ni... Mata dah banyak masuk habuk!

~~Adei... Kantoi ngan bini lak... Adeiiiiii!!! Entry ini terpaksa diberhentian di sini.... Kena tarik telinga la lepas ni... Kalau tak sibuk bercucuk tanam nanti aku update cerita Bali ye...

19 ulasan :

aimi berkata...

peghhh.....

selamat berhoney moon =)

Cik TeN10 berkata...

hahahaha kena tarik telinga !! ;p

pasni takleh nakal2 dh TK.. haha

kLiPKeRt@sPiNk berkata...

peehhhh!!!!
honeymoon jauh woooo!


bile nk tempek gamba kawen neh???
nk tgkk...nk tumpang amik feel tgk gamba kawen....



ehem! bz bercucuk tanam tu ape maksudnye??? *muke inesen*

Daddylicious berkata...

boleh tahan layan jugak pak mertua kau tu yer...hehe

Tukang Karut berkata...

@aimi yang selamatnya aku la... hoho...

Tukang Karut berkata...

@Cik TeN10 hoho... kaki tangan dan mulut dah terkunci ni...

Tukang Karut berkata...

@kLiPKeRt@sPiNk al maklum la... orang baru dapat tanah segitiga emas... tu yang sibuk bercucuk tanam mentimun tu... tak kan tak pernak tengok mentimun kot... hoho...

Tukang Karut berkata...

@Daddylicious hoho... layan kan aje... orang tua dah bagi lampu hijau... hohoho... ersih sikit mata aku nanti...

NOOR FATIN berkata...

selamat berbulan madu!! bawak la balik byk2 sikit ole2 dari balii. haha

Nonie berkata...

wow...honeymoon!!!best2...hehehe

blog-tips-kurus berkata...

uuuu... your FIL tu ohsem lo!!

dill berkata...

ewah2 cabi...g jalan tak hengat

dill.

khaifaiz berkata...

kelas bapak mertua kau

lieynanilaz berkata...

wah2...g bali yerk...

selamat honeymoon yerk!!

Fida Ghazi berkata...

amboihhh cabiiii! kemarukkkk! takpe..aku paham!

selamat bebolan madu!

Chuu Muqhlis berkata...

amboii tk..

bobiedanbad berkata...

happy honeymoon TK piwiiiit :)

Lea Isnawi berkata...

amboi tk

saja nak buat org jeles lettew:b

ctk berkata...

ko bercucuk tanam pe? lalalalala