2011/11/14

Canggung...


Ala canggung, ala canggung 
Canggung mari la li la la la la 

Kalau tidak tidak kerana bulan 
Tidak bintang terbitlah pagi 
Kalau tidak kerana tuan 
Tidaklah ssaya datang ke mari. 

Tinggi-tinggi si matahari 
Anak kerbau mati tertambat 
Puas sudah saya mencari 
Barulah ini saya mendapat 

Berapa tinggi gunung ledang 
Tinggi lagi asaplah api 
Berapa tinggi mata memandang 
Tinggi lagi harapan hati

Jom sama sama menyanyi...
Hiburkan hati...

Yang sebenarnya aku tengah kebosanan ni... Bilik sekarang dah jadi macam padang jarak padang burung terkukur... uuuuuukkuuukkkk! (eh? Itu ayam kan?) Bercakap pun bergema... Yang tinggal hanya la sepersalinan untuk kerja esok... Hoho...

TV dah export ke USJ...
Astro? Ermmm... Tadi panjat sendiri bumbung rumah!
Bukak sendiri... Ntah bila ntah nak pasang...
Haram jadah punya ASTRO!

Biar la orang kata darah manis tak elok nak buat kerja pun...
Penat mengangkut barang ni...
Rasa nak tercabut tulang... Hoho...
Mesin basuh pun angkat sengsorang... Muat pulak tu dalam persona...
Hoho... Tapi ada termelecet sikit la dekat pintu...
Tapi ok la tu,.. Tak nampak pun...

Apa lagi? Ermmm...
Rasa macam ada yang kurang...
Tapi apa ye?
Macam ada benda terlupa...

Owh... Tadi aku baru perasan!
Ternampak sehelai UBAN di kepala gonjeng aku ni!
Huh! TIDAK! AKU DAH TUA...

NotaKarut: Macam ada yang kurang la... Apa ye?????????

11 ulasan :

bobiedanbad berkata...

orang rumah yg x ada :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

nak pindah dah eaa..

aimi berkata...

ahahah... xd penyeri rumah =P
best nye t.k dh nk kawin =)

Titisan Hujan berkata...

buah ati yg xde
countdown countdown countdown

Ct Aja berkata...

wahhhhh mesti berdebar2 kan.....

penjajah minda berkata...

kau dah tua bro hahaha

MamaEma berkata...

lor tak ada yg tolog ker?

eyqa amin berkata...

whoaa!
mangat tol TK nie..pndah randah sensorg jerp? xde yg tlong eh?
ciannye...ahahah:D

ILA HonEyBuNNy berkata...

nyayi lak dia...sampai beruban....ehheheh

apa lagi kurang..mai nak tlg tambah...hehehe

onie berkata...

amik penyepit uban buang jela,haha :P

ctk berkata...

setuju ngan bobie...hihihihi