2011/11/16

Selit Terselit..

Rindu...

Yea... Aku rindu nak menulis... Eh... Yang sebenarnya aku rindu nak mengarut... Sehari tak mengarut rasa macam tak ambil sarapan yang menyebabkn nutrisi badan tidak kecukupan... Rasa sengal sengal otak rasanya...

Isnin & Selasa... Sibuk mengemas bilik sekangkang kucing...  Kemas bantal jumpa singgit... Kemas bantak kedua jumpa seploh hinggit.. Selak bawah tilam jumpa 50hinggit... Selak rak jumpa doploh sen... Eh! Banyak betul rupanya duit "tabungan" aku ni rupanya! Kumpul dan jumlah dapat la duit minyak dan tol pergi balik kampung... huhu...

NotaKarut: Dah mula bercuti... Panjang... Mungkin menyepi... Menyepi dari melawat kalian...

9 ulasan :

dill berkata...

pasni bleh kasi guwa duet raya. haha!

dill.

ILA HonEyBuNNy berkata...

ko neh...dit letak merata ya...heheh

wah3....

balik cuti tawin....semoga berbahagia hingga ke syurga...;)

Daddylicious berkata...

selamat berbahgia dan selamat mencuba...hehe

princess berkata...

bak meh duit tabung tuuuu . nak penuhkan tabung ain : P

Chuu Muqhlis berkata...

letak duet sepah2 mmg sronok., tgh sesak2 skali selongkar jmpe., tak ke sronok :D

Bella Bell berkata...

tu dia. banyak juga duit ko rupanya. hehe.



jangan menyepi lama sangat. blog aku tu menanti kau. :)




'Kemas bantak kedua'.. errr. bantak tu apa weyh? huhu.

Wanie berkata...

2 hari lagi?debaran makin terasa..hehe..selamat berhoney moon ye..

MamaEma berkata...

rumah akak bertabuuran syiling jer...

ctk berkata...

adOiii...ade pulak gitu...cuba selak langsir lak ader brape..hahaha