2011/11/11

Kata Hikmat Jumaat Malam...

"Orang kalau dah biasa menipu, sampai bila pun akan tetap menipu..."

Tapi yang paling best sekali bila...

"Orang yang biasa menipu sebenarnya mudah ditipu oleh penyangak!"

NotaKarut: Bosan ditipu... Kepercayaan menjadi semakin kurang...

9 ulasan :

dill berkata...

penipuan.

hidup ni penuh sarkastik.

dill.

khaifaiz berkata...

bersiap sedia utk tidak di tipu

ctk berkata...

ct xtipu..berat ct 60..hoho..ke alat penimbang tu yg rOsak...huhu

cik pha berkata...

ramai y kata aku muka cam lisa sulihani aku rasa diorang tak tipu!

eyqa amin berkata...

tipu dan ditipu...
menipulah selagi rasa diri tu mampu utk menipu.
zazzzzz!

ILA HonEyBuNNy berkata...

sapa tipu ko neh...ehheheh

ya betul tu..kalau dah dasr penipu...penipu gak..gerammmnya..hehe

Ct Aja berkata...

cer cite... ape yg jadi...

Yutaka Mushimura berkata...

aku rase ko tak ditipu...cuma orang tuh yang menipu..

biarlah, itu pasal dia dan tuhan...persetankan semuanya..

:)

NOOR FATIN berkata...

stkt ni saya masih pcayakan dia sbb dia susah sgt nak menipu.. hee