2012/07/17

Biru Mata HitamKu...

Hai...

KL hujan lebat hari ni...
Ok... Ini hebahan percuma...
Tak perlu nak bayar...

Hujan yang lebat menyebabkan lantai koridor ditakungi air...
Sebahagian lantai menjadi licin...
Sebahagian tapak selipar juga dah licin...
(Almaklum la... Kedekut taik hidung manis... Selipar pun guna sampai haus...)

So... Korang boleh bayangkan kalau badak sumbu jatuh terduduk tak?
Cam mana?
Confirm bergegar bangunan!
Ye tak?

Ye... Aku tau...
Cam mana aku tau???

Humppp... Tadi aku dah buat uji kaji dah...
Aku dah rasa dah...
Bergegar bangunan pejabat 17 tingkat aku tu...

Ngam ngam landing dekat lopak air...


NotaKarut: Patutnya tajuk tu biru bontotku jatuh terduduk...

6 ulasan :

Lizzie Yasmin berkata...

Aku tak pasti badak sembu bakal lebam. Tapi orang ,mungkin malam mengaum sakit.

ciK LyndaWawa berkata...

kuching pun hujan.......saya penatlah arini......

Muttallif berkata...

Hati-hati....bahaya tu jatuh2...Nasib baik tak cedera tu...

Cik tikah berkata...

hujan buat mata ni ngntuk je time keje

HAdira Kifly berkata...

Jangan careless, TK.. nanti minta suri tolong sapu minyak... Kalau esok tak ok lagi, pi jumpa doktor..

Chuu Muqhlis berkata...

erk.,hati2 lenkali -___-