2012/07/31

Pergerakan Baby Dalam Kandungan...

Hai...

Kandungan Suri dah masuk 6 bulan lebih...
Dah ada pergerakan yang kuat...
Tendang menendang menjadi rutin harian...

Selalunya selepas berbuka...
Suri akan mengadu...
Baby dalam kandungan tendang tendang...

Selalu juga suri berkata kata dengan baby dalam kandungan...
"Baby rasa Sempit dengan makanan yea? Tu yang tendang tendang..."

Aku sendiri terasa tendangannya bila diletakkan tapak tangan diperut suri...

Lantas... Aku pun meletakkan tapak tangan di perut sendiri...
Owh... Terasa juga tendangannya...

Aku pun berkata...

"Cacing ni main bola pulak dalam  perut abang ni..."
"Kuat pulak tu... Mungkin cacing ni berseronok ronok dapat makanan selepas eharian berlapar..."

NotaKarut: Masih ada lagikah yang ada masalah dengan blog tukang karut?

16 ulasan :

syiela berkata...

takde.. tak caya cer tengok laju aje akak ke sini...

hehehehhe baby tu kelapan la dik.. bila masuk makanan dia pun suka :)

MamaEma berkata...

cacing dalam perut sedang menikmati juadah..

Tukang Karut berkata...

@syiela hik hiki hik... dah ok ek... yahoooo!!!

Tukang Karut berkata...

@MamaEma ye la... bergendang gendut cacing cacing tu tau...

HAdira Kifly berkata...

gendang gendut tali kecapi
kenyang perut cacing suka sekali
hehehe...


naseb baik tk masuk blog dira tinggalkan komen, kalau tak, sampai sudah dira dah tak dpt masuk blog tk lg dah.. huhu

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly sebenarnya aku dah tak reti nak buat cam mana dah ni... lantak la...

roziahojijie berkata...

Waa .. Tahniah ! nak dapat beby . tu mknenye baby sdg aktif . hee :D

Tukang Karut berkata...

@roziahojijie terima kasih...

aimi berkata...

ahahha baru terpikir tentang cik suri....wah dah 6 bulan.... =)

cacing ek... kahkah

Tukang Karut berkata...

@aimi dah dekat 7 bulan dah...

SaddLone berkata...

ececehh gnbira sakan bila perut dipenuhi oleh cacing2 kerawet..hehe

hi baby dlm kndung suri ! puasa x?

Cik TeN10 berkata...

nah haii caci pon terer men bola jugak ke.. hahahahh

Tukang Karut berkata...

@SaddLone baby kata dia terpaksa ikut puasa gak...

Tukang Karut berkata...

@Cik TeN10 isk... terer ma... ni tengah sukan olimpik vesi asid perut la ni...

bunga_rose berkata...

hahaah...

weiii indah tak perasaan bila dapat rase tendangan baby??? indah kannnnnn

Tinta Lana berkata...

Salam.

Hehehe, sibuk je ko kan. Perut Suri nak merasa tendangan, ko pun nak jugakkk..hahahaha

Cacing tape nas, baik gi check, kot2 lipas ke main terbg2,kah3