2012/07/28

Cerita Bodoh Puasa Saya...

Hai...

"Sesungguhnya susah susah nak buat sixpax, susah lagi nak membentuk onepax..."

Kalau nak dapat 6 pax...
Kena rajin workout... Kurang kurang kena buat bangkit tubi 50 kali sehari... Masuk gim... Bayar yuran trainer... Kena jaga makan...
Susah...
Susah sangat...

Berlainan pulak dengan onepax a.k.a muncit, boroi, buncit...
Kena rajin makan... Kena rajin tidur...
Kurang kurang kena makan nasi lemak 4 bungkus sekali hadap dan tidur selepas kekenyangan... Kalau makan ayam tu... Sebelah ayam tu macam makan kacang rebus je...
Lagi sangat susah...

So... Bersyukur... Sambil tepuk tepuk perut yang sama dangan puan suri...

NotaKarut: Tension! Tadi timbang berat... Masih lagi 80kg!!!!

Sekian... Adakah anda rasa diperbodohkan?

10 ulasan :

HAdira Kifly berkata...

Bersyukurlah dengan perut uncit itu. Sekurang-kurangnya, dapat menemani suri sama-sama "berbadan dua".. hehe ^_^

Tukang Karut berkata...

cis! Dah la besarnya sama je!!!

HAdira Kifly berkata...

Alooooooooo....
Tk, jangan la merajuk.. hehe

panda tak comel merajuk-merajuk ni.. hehe

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly xmajuk la... lapo je...

Asrul "iLham" Sany berkata...

perot boroi sedap pelok2...kata aweks yg dh jd bini2 orang ar... hahahhaa

~SaL IjOu~ berkata...

abehla tk..nnt suri da lahirkan baby,tk 'mengandung' sorang2..haha~

p/s: hmm, tu la..terpaksa menyepi buat seketika..tooooo busy mending broken pieces of my life~~~

Tinta Lana berkata...

Salam.

Wahh, bakal jadi bapak..hamek, bapak aku guna,hahahaa.

Tahniah la TK..takpelah, kasi can la ko buat onepax..dah happy sgt kan..esok2, puan suri dah beranak, ko pun, buat2 beranak la.

Kasi kurus sama2 perut tu.. ^_^

khaifaiz berkata...

berat dah sama mcm aku

MamaEma berkata...

nanti suri berpantang..ikut pantang sekalilah

syiela berkata...

abislah nanti.. ko mengandung smpai sudah