2012/07/25

Kisah Lucu...

Hai...

Hai... Ada yang sakit hati dengan aku ke dengan entry yang sebelum ini?
Maafkan la hamba...
Sesusungguhnya hamba ini insan yang lemah...
Nak nak lagi kalau otak hamba ni kekurangan nutrisi yang secukupnya...

Aku tengah baca satu kisah lucu ni...
Lucu gila la...
Sampai boleh ketawa guling guling...

Pagi tadi aku meroyan dengan entry ni kan kan kan...

Petang ni aku jadi sewel sikit...
Jadi sewel lepas baca satu kisah lucu ni...
Gila punya lucu la...

Duk ketawa lucu bila terpandang statement bank...
Hahahahaha... 
Tadi Masuknya banyak... 
Keluarnya pun lagi banyak...

Lucu... Tak sempat nak pegang pun duitnya...
Dah habis dah pun...
hahahahahaharuanikankelibakarcecahairasamsedap!

NotaKarut: Tengah Buat kira kira untuk raya... Kali ni dua kali raya... Raya rumah aku...Lepas tu raya rumah suri... garu garu kepala... Aduyai...

3 ulasan :

Muttallif berkata...

Samalah bro.....kejap je duit tu...macam lalu, lambai dan hilang.... :(

HAdira Kifly berkata...

Samalah kat sini.. Kena budget untuk beraya kat utara dan kat selatan.. Budget untuk satu warna, tiba-tiba bertukar jadi dua warna.. aduudududududuu

hassy chan berkata...

aik.. tak sempat ak nk merasa duit ko wei.... ahahaha...