2012/07/17

Sedey...

Hai...

Aku tengah sedey ni...
Sedey gila la...
Sampai menitik air mata jantan ni...

Duduk termenung dari tadi...
Dah... Jangan kata aku tak buat kerja... 
Termenung itu pun dah jadi satu rutin kerja aku sekarang...
Dah letak aku kat network engineer apahal... Aku civil engineer la... Mana la aku tau apa apa pasal network ni... Bayar gaji buta je la...

Tapi... Itu bukan kesedihan pun...
Lantak kome la...

Semalam kan...
Aku kan...
Aku kan... gi timbang berat...

Wuaaaaaa... Berat dah 80kg maaaaa...
Jarum pemberat tu macam mengejek je...
Cis!!!

Persoalan kenapa setiap kali selepas baju aku dibasuh mengecut terjawab...
Badan ni yang mengembang rupanya...

NotaKarut: Harap harap puasa ni boleh la turunkan 5 kg kembali ke asal...

25 ulasan :

onie berkata...

aku kena chicken pox seminggu dah....sebab chicken pox la berat aku turn 5kg dalam masa 1 minggu dr 40 hingga 35kg,huhu...dah la kurus dah,kurus lagi -..-"

Chuu Muqhlis berkata...

agknye dah mmg rezeki hang dekat bhagian network.,

zella y berkata...

hehehehhe...
ala...bln puasa nanti msti t.k slim...
jgn sedey2 k.. ;)

SaddLone berkata...

aku pun kopius kau sedih sbb kerje ke sbb berat badab kau..hehe

Tukang Karut berkata...

@onie ko bukan kurus... tapi rangka bergerak!

Tukang Karut berkata...

@Chuu Muqhlis ini bukan bidang aku... owh... tidak...

Tukang Karut berkata...

@zella y alasan yang sama aku guna tahun lepas... lepas raya nanti mesti aku naik 6kg punya... confirm!

Tukang Karut berkata...

@SaddLone aku sedey ko tak sayang kat aku...

HAdira Kifly berkata...

Panda, panda... jangan lah sedih... tak perlu turunkan berat badan sekarang pun tak pe... nanti boleh pakai baju yg sama saiz dengan si suri... senang nak ukur.. kan, kan, kan ?

hiks !

Aishah Jahirah berkata...

insyaallah t puasa turun la tu..jangan dok PUASA=PUlun Apa SAhaja dah le...hahaa

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly aduyai...lekat dah nama aku panda!

HAdira Kifly berkata...

@Tukang Karut

hehehe.. suka panggil kamu panda.. ^_^
panda kan comel.. :)

Tukang Karut berkata...

@Aishah Jahirah bila puasa turun la... tau dah... tapi... tang raya tu yang tahan tu... mencanak naik!

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly ha... jom belanja tengok panda kat putrajaya!

HAdira Kifly berkata...

@Tukang Karut
ada ke? kat presint berapa? huhu..

Michelle Hopell berkata...

hahaha perasan slim la tu. hihi peace :D

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly kat taman wetland

Tukang Karut berkata...

@Michelle Hopell lama tau dah aku ni memang slim... tang bawah perut ke bawah je...

HAdira Kifly berkata...

@Tukang Karut
oh, jom3.. bila nak pergi? hehehe

Fida Ghazi berkata...

alah..ko tu dulu bolan puasa mmg nampak dagu runceng..perot kempes.. lps raya..dahhh bon-bon balik!

ko mmg cabi la cabi.. tak yah la nak sedey2... kalo tak aku tak panggil cabi..

bunga_rose berkata...

aku suka komen kak fida, sekian hahaahahhahahahahahahaha

aisyah ahmad berkata...

rilekk laa..
baru 80kg..
boleh naik lagi tu...
kihkihkih...

p/s: tahniah kepada isteri TK kerana telah berjaya mengecutkan baju2 TK..hehhe

MamaEma berkata...

so, pandai-pandailah turunkan badan pd bulan puasa nanti yer

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

sabola TK..anggap tu seme cabaran..benda baru mistila ko lum tau..slow-slow belajo..cewahh bab nasihat org pandaiii hihik


bab berat ko..tula akak suh ko minum Green Fit ko takmoo

Cik TeN10 berkata...

Xpe2..lg 3 hai je nk puasa.. N puasa sebulan raya ni slim balik ler tuu :p