2012/07/23

Menawan Keluarga Bahagia...

Hai...

Perbualan antara suami isteri yang bahagia di dalam kereta semasa dalam perjalanan balik...
Perjalanan balik ke kampung suami untuk menyambut puasa bersama sama dengan orang tua...

Isteri : Abang... Abang bahagia tak?

Suami : Bahagia la... Kenapa...

Isteri : Tak ada la... Singer cakap.... Singer menawan keluarga bahagia... (latar belakang iklan SINGER menawan keluarga bahagia)... Ni nak raya ni... Sayang teringin nak sofa baru... Boleh berlagak dengan orang sebelah...

Suami: Hisshhh!!! Mana ada... Kalau jumpa singa... Bahagia apanya! Kena ngap ada la... Singa tu yang bahagia...

NotaKarut: Tidak ada kena mengena dengan yang masih mati atau sedang hidup...

21 ulasan :

Scya Lollita berkata...

kau takut duit kau yg kena ngap kan haha

onie berkata...

kihkihkih,suami isteri tu kau kan ? haha...tidak ada kena mengena dengan yg hidup atau yg mati konon :P

Tukang Karut berkata...

@Scya Lollita aku tak takut... duit tu yang penakut sebenarnya!

Tukang Karut berkata...

@onie eh... i single & available 3 lagi tau...

si robot comel berkata...

kehkeh,memang menawan betul

syiela berkata...

memang sangat menawan.. hehhehhe pandai ko putar ya :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

ni perbualan ko dgn suri kan hihi..

Muttallif berkata...

Kalau singa Ngap....Kita kena ngep

cinta siswi berkata...

hahaha.. alasan leteeewww xmo buat keluar duit..huu

zaxx berkata...

hahahaha... dh lme xdgr tagline singer tu... rindu2..:)

HAdira Kifly berkata...

Abis laa... botak la panda bila si suri mintak sofa baru.. hehehehe

MamaEma berkata...

beli jangan tak beli..

Tukang Karut berkata...

@si robot comel menawan ke mengawan???

Tukang Karut berkata...

@syiela kaki putar alam... hahahahahaha...

Tukang Karut berkata...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty eh... idok la kawe... kawe doh beli sofa doh...sebelum pose hari tu...

Tukang Karut berkata...

@Muttallif kalau ngap sayot lak cam mana? nyonyot ke... nyum nyum...

Tukang Karut berkata...

@cinta siswi ini bukan alasan! INi rekaan semata mata...

Tukang Karut berkata...

@zaxx ko rindu ngan mamak jual cendol ke?

Tukang Karut berkata...

@HAdira Kifly ala... yun nam kan ada... apa ada hal kalau botak...

Tukang Karut berkata...

@MamaEma eh... jangan.... jangan...

izfanora berkata...

poket kena ngap raya ni.. :P

wahai tukang karut yang suka mengarut. apa khabar? lama dah tak jenguk kat sini. selamat menjalani ibadah puasa dengan isteri yer..

meh jemput dtg blog yang baru disapu. hihi.. kisah ramadhan seperti dulu.. :)