2012/07/24

Hahahhaharuanmakananaksendiri...

Hahahahahahahahahahaha...

Ketawa guling guling...

Padan muka...

Networkdown...

User complaint... Internet lembab... Emel lembab...

Lepas tu suruh aku tengok tengok kan...

Dah... Aku dah tengok dah... Tengok dan pandang saja je network dan server tu...

Tapi tak ada perubahan pun...

Hahahahahahahahahahahahaha...

Letak lagi civil engineer dekat position network engineer...

Hahahahahahahahahahahahaha... 

Nak bagi arahan suruh betulkan pun tak tau nak bagi arahan apa....

Hahahhahahahahahahhahahahaha...

NotaKarut: Entry sakit hati dan menyakitkan hati... Hahahahahaha...

26 ulasan :

khaifaiz berkata...

nasib baik aku pose

Eda Latiff berkata...

sabo je la...dah tengok2 kan...ok la tu..hembus2 skit..kang elok la tu server tu...hehe

onie berkata...

wahahahahahaaha.... tula akibatnya

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

cuba solution paling bongok ni:

ko shutdown server tu lps tu on balik..

Tukang Karut berkata...

@khaifaiz kalau tak? ko nak makan ikan siakap tiga rasa?

Tukang Karut berkata...

@Eda Latiff hembus? apa barang! Tadi dah renjis renjis dengan air jampi dah... mungkin kena rasuk hantu...

Tukang Karut berkata...

@onie tu la kan... letak orang yang salah pada kedudukan yang salah...

Asrul "iLham" Sany berkata...

ko tunggu gaji kuar je...guling2 atas duit kasi release tensen

Tukang Karut berkata...

@Rina AVAIL a.k.a Cik Betty hahahahaha... ada button shutdown ke? kenapa aku tak tau pun... hahahahaha...

Titisan Hujan berkata...

gelak jahat menunjukkan TK sgt sakit hati tu

Tukang Karut berkata...

@Asrul "iLham" Sany eh... aku tak tension la... aku bahagia datang kerja tapi tak buat apa apa... hahahahaha...

Tukang Karut berkata...

@Titisan Hujan aku nak bagi orang yang tukarkan aku (bahagian sumber manusia) tu rasa sakit hati... biar tenet dan emel lembab macma kura kura... hahahhahahahaha...

Muttallif berkata...

Civil engineer buat kerja dekat Network...alamatnya ranaplah...hahahaha

Tinta Lana berkata...

Salam.

Aku boleh bayangkan ko gelak jahat macamna..bergegau suma..bukan takat lemak kat badan je,bangunan2 skeliling pun bergoncang.

hahahahahahaahhahahaah

Sabar nas, sabau, hahahaha

Nazayiena berkata...

Sayanglah dgn dia punya kepakaran xdisalahgunakan,hehehehe.....

Tukang Karut berkata...

@Muttallif eh... tak ranap lagi... ok lagi ni... huhu... tengok la lagi seminggu dua ni...

Tukang Karut berkata...

@Tinta Lana hahahahahhaha... bergetar lemak lemak aku ketawa...

Tukang Karut berkata...

@Nazayiena apa nak buat... polisi bodoh...

Scya Lollita berkata...

aku nk tumpg gelak boleh ahaha
aduhai, mcm mane kau boleh tcmpak kt situ, eh kau ke? err ;p

SaddLone berkata...

hahahaha
aku naik gila bila bace..kau?? hehe

MamaEma berkata...

hahahahahha....hehehehhhehe...nak tumpang gelak sekali...

Cik tikah berkata...

ni kes gelak terpkasa ni . kan kan?

Juliet_iRa~" berkata...

banyak hahahhahhahha je dlm entry ni.ahha..

sampai ira pon dok sengih sekali baca entry TK ni :p

hye network Ir :p hahaha

hassy chan berkata...

bersabarlah anda.. hahahahahahaha

aimi berkata...

sabar2 =)

HAdira Kifly berkata...

nampaknya tak lama lagi TK akan memegang semula jawatan asal.. hehe