2011/08/21

Aku Tak Pernah Memaksa...

Jangan kau mengharap...
Aku tak pernah memberi harapan...

Jangan kau mencari ilmu di sini...
Kerana aku tak pernah menulis satu fakta pun melainkan karutan semata mata yang mungkin tidak lebih, melangkaui batas tatatusila adab Melayu...

Jangan kau percayai aku...
Kerana aku pun manusia yang mempunyai seribu satu helah...

Jangan kau mengkhinzirbuta mengikuti aku...
Kerana aku tidak pernah memaksa kau mengikuti aku...

NotaKarut: Di sini tiada budaya i follow you, you follow i... Aku baru perasan dah lebih sebelah tangan rupanya angka itu... Ada tak silent reader yang nak memunculkan diri? Atau aku yang terperasan lebih?

31 ulasan :

syrupmasin berkata...

haha..mengkhinzirbuta..berbelit lidah sebot :D

dill berkata...

i dah follow blog u. follow blog i balik ya. samat berkenalan.

wink

dill.

mr.dinie berkata...

mengkhinzirbuta ea..hmm,,bole masuk kamus dewan ni..hehe

zati embong berkata...

haha.Tk ramai peminat!dahlah semuanya pmpuan.hoho.

Tukang Karut berkata...

@syrupmasin hoho... aku menjaga adab tatatusila... nak sebut ba alif ba ya pun segan... huhu...

Tukang Karut berkata...

@dillhai cik dill... selamat berkahwin... eh... selamat berkenalan... nama ai eyrique...

Tukang Karut berkata...

@mr.dinie erkkk... agak2 Dato' Rais nak teriam ke bahasa macam ni?

Tukang Karut berkata...

@zati embong Eh? Ye ke jat? Tak perasan pun... Eh? Ye ke? Hoho... tetiba terkembang bontot lak... huhu...

Cik Bell berkata...

silent reader dtg nie.haha

Tukang Karut berkata...

@Cik Bell hoho... silent reader ke? huhu... macam tak je ni? huhu... welcometotheclubofnonsenseakacabiclub!...

Ct Aja berkata...

hahahhahaa, saya tak cari ilmu di sini, saya mencari keseronokan di sini...kui kui kui...

Tukang Karut berkata...

@Ct Aja kalau la ada kesronokan... kot la ada... eh... ada ke?

Fida Ghazi berkata...

hi..a/s/l plissssssssss!!!

Memori Kekasih berkata...

ni segmen jangan tidur lagi ke TK?hehe

Tukang Karut berkata...

@Fida Ghazi itu macam biasa berchatting lucah2 je tu? eh... terkantoi pulak...

Tukang Karut berkata...

@Memori Kekasih eh... huhu... tak... pergi la tidur... tiada larangan nak tidur pun...

ILA HonEyBuNNy berkata...

aku tak suka karut...tapi suka terjah blog tukang karut...hehe...

i folo u....ehhehehhe

Tukang Karut berkata...

@ILA HonEyBuNNy hoho... sila lah terjah selalu yea...

Asrul "iLham" Sany berkata...

i dah follow u, nanti u follow i alek ek...muah...

geli tak? hahahhahahaa

Titisan Hujan berkata...

ape yg tak kena nie

cik pha berkata...

hahahhaa biaselah tu pak tukang...lumrah manusia y mengejar folower pulak jugak aku.

Miscellaneous Smiles berkata...

mengkhinzirbuta..heheee

Bigdaddyz berkata...

itu semua letak tepi yg penting happy...hehe

Ezay Hadry berkata...

hihi i follow!!!!
nnti jgn lupe follow i jugak
wakakakaka

ORLANDO AHMAD berkata...

hai, eh awak ni hencem laa... bleh I folow?? keh3

JOHN AL BUAYAk berkata...

meow??

Cikya berkata...

i dah follow,
i unfollow,
sebab i nak nombor yang i follow you cantik..
haha
tipuuu..

budakijaupendek berkata...

ehh takpe silent riders pun.
asalkan jenguk jugak. hehe

bunga berkata...

nape bunga agak pening baca entri ni..hahaha..:)

~SaL IjOu~ berkata...

Nama sy Salju Salsabila..dah lama sy mengikuti saudara secara rahsia..skrg sudah tiba masanya sy memunculkan diri..diharap saudara sudi berkenalan dengan sy..~ ngeh2~

blog-tips-kurus berkata...

satu ketika dahulu, syampu Follow Me sangat popular.. ;)