2011/08/23

Batal Tak?

Kalau kita puasa...
Lepas tu kita termuntah...
Rasa rasanya batal puasa kita tu kan kan kan???
Owhh... Jahilnya aku...

NotaKarut: Penat menahan rasa nak termuntah... Aku tengah kusyuk melihat bintang bintang sedang berputar ligat di atas kepala aku ni... Siap boleh nampak Anak Bulan AidilFitri lagi ni... Aduyai... Banyaknya kerja...

19 ulasan :

khaifaiz berkata...

dah namanya "termuntah"... ye tak batal sebab tak sengaja... hohoho

chiLleD...!! berkata...

batal kalau ianya sengaja seperti sengaja jolok tekak nak bg muntah..kalo xsengaja xpe..=)

Lea IsNaw! berkata...

kalo termuntah takpe rasanya
jgn buat-buat nak muntah

RepublicAku berkata...

tadi lagi aku sudah pesan ...makan je lah...keh3

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

apesal smpi muntah ni?

Cik Bell berkata...

kalau TER tak ape la kan..okeh lagi :)

zati embong berkata...

eleh tk,meh jat nk bg sedas mercun

tahu kerja bnyak on9 je.haha.

Ct Aja berkata...

hahahaha, tak sengaja tak batal... jgn ngada nak pi minum air..haip haip...haahahhaaaa

LiErOSe~QiEmi berkata...

klu aku.. batal.. sebab cian baby dalam perut takde pepe nak makan..

tapi ko, dalam perut tu takde pepe, lemak je penuh, so jgn risau, tak sengaja termuntah tak batal,malah ko mesti tak lapar sebab lemak ko akan diproses menjadi zat/glukos utk ko hahaahahaha

cucu umie berkata...

hwhw,..termuntah xlah bro.. btw, better rehat shjelah bro..kalau iap boleh nampak bintng aidilfitri sekali..hehe

~SaL IjOu~ berkata...

da boleh nampak anak bulan Aidilfitri ye..agak2 boleh awal sket x raya =p

dill berkata...

kamu demam? siannya

dill.

M a W a D D a H berkata...

salah makan ker malam tadi?

budakijaupendek berkata...

kenapa nk muntah?
baring la. rehatkan diri. =)

Prince Halilintar berkata...

muntah yg tidak disengajakan tidak terbatal puasanya TK..masih sah lagi..klu disengajakan baru batal..

Azham Vosovic berkata...

hahaha, sy masa kecik2 dulu slalu tahan muntah walaupun tgh sakit sbb x nak batal pose... rupanya x batal...

Piah Becok berkata...

tidak batal boss. sebab bukan sengaja muntah kan?

ILA HonEyBuNNy berkata...

kalau termuntah, tak rasa..hehe..ambooi, banyak keje sampai termuntah ke...ehheh

ïêmå å¢klê§ berkata...

kalau termuntah xbatal la..
alasan nak ponteng la 2 :P