2011/08/24

Guten Nacht...

Orang tanya aku...
Menatang apa guten nacht tu?

Aduyai... Aku lupa lak...
Ikut sedap jari ni je menaip...

Guten nacht tu bahasa german yang bermaksud selamat malam...

Ok?

Itu je entry penutup malama ni...
Lepas ni jangan tanya aku lagi menatang apa apakah itu!

NotaKarut:Kalau aku cakap aku lahir dekat german korang percaya ke tak ek? ke nak aku tunjuk bukti?

29 ulasan :

aimi adilah berkata...

boone nuite *lau xslh lh ejaan dy cm nie*

nie dlm bhse france pulak... selamat malam ahahahha

cik pha berkata...

kau orag german kan? kan? kan? hahha aku syak dari dulu lagi hahaha

Ct Aja berkata...

hahahha, dah agak da..Guten Nacht 2..

Titisan Hujan berkata...

da lm nk tny tp tak tertnya.eheheh

slmt mlm

Ezay Hadry berkata...

hihi dah hafal dah perkataan ni, sbb TK slalu bw "Guten Nacht"
org germang ke?? kite sekampung laa

~SaL IjOu~ berkata...

nanyte ensem~ ^^

syrupmasin berkata...

selamat malam :D

ILA HonEyBuNNy berkata...

okeh baiklah TK...

good nite..ehheheh

Lea IsNaw! berkata...

Guten Nacht TK :)

ORLANDO AHMAD berkata...

ramai yg ngaku sedara Gua skang ni...

ishiko berkata...

haha.. tiap kali tulis tu, saya gugel.. sengal.. xingat2.. =.='

taliff berkata...

Buktikan! wahwhwhwhhwahw

dill berkata...

hahaha! org jerman la ni? hihi. terkesan di hati tak ngan kata2 orlando? kuang3x

dill.

Tukang Karut berkata...

@aimi adilah ooo... baru tau ni...

Tukang Karut berkata...

@cik pha hahahahahahahahahaha... ok tu jea... huhu...

Tukang Karut berkata...

@Ct Aja ooo... dah pandai ek... bagus2...

Tukang Karut berkata...

@Titisan Hujan so sekarang ni dah tau la kan?

Tukang Karut berkata...

@Ezay Hadry mu kampung mana?

Tukang Karut berkata...

@~SaL IjOu~ aduyai si cantik manis ni... luluh hati ni...

Tukang Karut berkata...

@syrupmasin :D

Tukang Karut berkata...

@ILA HonEyBuNNy orait... danke schon...

Tukang Karut berkata...

@Lea IsNaw! sekarang dah pagi... guten morgen...

Tukang Karut berkata...

@ORLANDO AHMAD buktikan lu jugak bersaudara dengan gua...

Tukang Karut berkata...

@ishiko hik hik hik... bukan memang selalu sengal ke?

Tukang Karut berkata...

@taliff petang2 kang aku buktikan! hahaha...

Tukang Karut berkata...

@dillapa la sangat orlando tu... takat umah kek pilah nak ngaku orang german... makan gulai ikan sembilang ngaku makan Schweinefleisch...

bunga berkata...

pe tu..kak ipar pun xtau..heee

zati embong berkata...

haha,ckp psal bahasa jerman trus jat tringat adiah jat.

blog-tips-kurus berkata...

biasanya kita boleh agak sebab bunyi nak iras-iras dah. hehe!