2011/08/25

Tu Baru Tak ada Mood Tu!

Hallooo...
Ha! Korek hidung ek! Kantoi...
Oppsss...

Aku baru balik dari menghabiskan duit ni...
Hoho...
Aduyai... Pilih punya pilih tak sedar pulak dah TERbanyak pulak di tangan...
Itu baru tak ada mood raya lagi tu... baca Sini dan sini...
Itu pun dah habis lapanbelaskepingduitlimapuluh...
Senyum jea muka Agung dalam kertas tu tadi...

Kalau datang mood gila raya atau hantu raya meresap merasuk masuk dalam badan ni...
Tak tau la apa jadi...
Mungkin aku bawak balik juruwang yang cun melecun tu kat Jusco WangsaMaju tu kot!
Eh????

Aduyai... Kenapa la barang barang lelaki mesti mahal mahal ek?
Ce bagi dekat perempuan jumlah duit yang sama...
Confirm penuh selori si perempuan boleh beli barang...

NotaKarut: Kira Hutang... Tepuk dahi... Tersandar!

19 ulasan :

RepublicAku berkata...

ala duit pelastik apa ada hal...keh3

zati embong berkata...

hoho 2 dia nama xde mood nk shopping

malas nk citer.haha

cik ungu berkata...

malas la nak cakap kan..


dah tau ada duet tu, bagi la kat saye. biar saye berbelanja dengan paling optimum.


eh, tapi...

kita ade hubungan ke..?
hahahhaha

Cik Bell berkata...

hahaa..sempat tu ngata..ciss..

lelaki boros?? Oo mak aii..haha ;p

mr.dinie berkata...

bkan brang prempuan lagi mhal dari laki ke..heeee

cik pha berkata...

erk..? aku rasa baju2 lelaki murah lagi laa...mybe kat sini lain harga kot..baju melayu kat sini murah wooo hehhe tkpe sekali skali bnyak jugak duit kuar nk raya tkpe rejeki si punya kedai

ILA HonEyBuNNy berkata...

amboi3....sakan shopping tu....hehe

tah la..pelik kan barang2 laki neh..pas tu dah la terhad ja...tgk barang perempuan..macam2 ada....ehheh

syrupmasin berkata...

err..18 keping??

Lea IsNaw! berkata...

lelaki kan spesel

ahaks!

Cik Ca'ah berkata...

lapanbelaskeping?
makan biskut meri cicah teh la lps ni nampaknya
hahaha

ORLANDO AHMAD berkata...

Gua jumaat baru nak beli baju raya... beli t shirt je kowt

Ct Aja berkata...

saya bangga jadi perempuan...kikikiki

Mr iz berkata...

setahun sekali je... ke tiap tiap bulan macam tu...he he he.....napsu tu...he he he... raya sakan kita...he he he

Mss Ieza berkata...

almaklum la..nak beli yg ad brand baru ad cls kan XD

aimi adilah berkata...

ahahhaha... ye lh 2 laki pompuan sme je tk... :P

Caythrine Amanda berkata...

sy sgt berbangga n berbesar ht mjd sorg wanita..aceh!mmg betul baju lelaki lbh mahal dr pmpuan..

EzayHadry berkata...

TK, memang kan..barang gurl sume murah :(

barang lelaki dh la susah nak cari, bile dah berkenan adeh harga boleh juling mate

ïêmå å¢klê§ berkata...

sebab orang laki ni jarang beli baju kena bagi mahal sikit baru berjaya kedai2...

chiLleD...!! berkata...

bru ler mood beraya gtue..hehe..sakan yer..he