2011/08/21

Sakit Hati...

Eiii...
Ntah la...
Ntah berapa kali ntah...

Bukannya aku tak nak renovate blog ni...
Tapi...

Tu la... Ada je yang tak kena...

Aduyai...
Buang masa dekat 4jam lebih untuk sia sia...
Pakai je la yang lama ek...

NotaKarut: Nampaknya harapan nak pakai "baju raya baru" tahun ni rasanya tak kesampaian la...

22 ulasan :

Lea IsNaw! berkata...

alala...meh nak tolong!

azi nur berkata...

blog ni tonang ape..blue blue..gitu..

dill berkata...

sabo weh..

dill.

Tukang Karut berkata...

@Lea IsNaw! Ha... Tolong eh... tolong buat cantik2 dan ganas tau...

Tukang Karut berkata...

@azi nur hoho... aku memang suka blue... huhu...

Tukang Karut berkata...

@dillmalas dah nak tukar langsir raya tahun ni... eh... template raya...

zati embong berkata...

hoho,last2nya.hihi.mntak tlg org la tk.hihi

Tukang Karut berkata...

@zati embong hoho... mintak tolong jat la ek...

Cik Bell berkata...

sunat pakai baju baru taw,,hahaha

Tukang Karut berkata...

@Cik Bell hoho... tak pe2... aku dah lama sunat dah... muahahaha...

suha berkata...

hehehe cube la jd mcm cik suha neh..setia pd yg satu..tetap kekalkan rupe blog dr dulu smpai la skrg dan insyAllah selamanya..

its ok xdpt "baju raya" baru,asalkan kenikmatan di rasai hehehe


psst jangan lupe pos kad raya tau..sempat lg (^_^)

Ct Aja berkata...

owh ni ke maksd bj raya nye,hihihi,sabar2, pas buka puasa kang buat lg, mane tau dtg ilham..hi3

ILA HonEyBuNNy berkata...

halooo..baru sempat terjah neh..kesakitan perut tadi..bukan sakit hati..hehe....

pakai la baju baru..ehheheh..nak raya neh..ehhe

chiLleD...!! berkata...

yang ni pon okeyh pe..hehe

ORLANDO AHMAD berkata...

alolololololololololo

Titisan Hujan berkata...

sbar2..ujian bulan pose nie


maintain kn aje begini kalo dh sakit ati sgt

taliff berkata...

Hang nak renovate per pulak tu? huhuhuhu...sabar2...

~SaL IjOu~ berkata...

relek tk..relek.. ^^

RepublicAku berkata...

marilah aku buatkan ala....keciannya...keh3

Run Away berkata...

ni pun dah ok kan...;d//salam kenal...dan selamat hari raya...;d

syrupmasin berkata...

haha..cube lagi..cubee :D

Wanie berkata...

huhu..smpi 4 jam??tapi sia2..cube lagi ye..:) tu ade yg nak tlong bg la sesape tong renovate kan..