2011/08/23

Umangggaihhhh!

Hari ni Isnin ke Selasa ek?
Aduyai...Parah dah aku ni...
Sampai hari pun dah lupa...

Masuk jea pejabat hari ni tengok atas meja berlambak lambak surat...
Semua nak segera jea...

Wuaaa... Ni la padahnya kalau dah lama tak masuk pejabat...
Ni mana satu nak buat dulu pun agak kepeningan jugak ni...

Mata ni pun satu...
Macam ada pemberat yang melekap kelopak mata ni jea...

NotaKarut:Mood Sibuk!

16 ulasan :

RepublicAku berkata...

keh3...makan2lah dulu...

Cik Bell berkata...

kena goncang2 otak dulu nie..haha ;p

khaifaiz berkata...

aku pun sibuk gak ni...

Ct Aja berkata...

hahahaa, relaks2, wat slow2..

Memori Kekasih berkata...

bawak betenang TK...sabar...sabarr...

Titisan Hujan berkata...

utamakan yg lebih utama

zati embong berkata...

ala tk,cuti berbaloi kot.haha.

Chuu Muqhlis berkata...

busy busy busy busy busy busy busy busy busy busy!

cik pha berkata...

kasi rendam otak tu haha baru bersemangt nk koje hhehe

ORLANDO AHMAD berkata...

brekpes jom!!!

Asrul "iLham" Sany berkata...

sama, aku ingatkan hari ni rabu...hahahhaa

cucu umie berkata...

sibuk2 pon boleh update blogkan..hehe

YOUsoF berkata...

Aku amat memahami sebab aku pun selalu sibuk.. tapi nak jugak update blog.. pengubat sibuk.. ;D

dill berkata...

take it easy, bro

dill.

Piah Becok berkata...

hahaha... nampak tu kesibukan ko sampai lupa dah ari apa... ohsem bang!!

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahhaha...sekarang TK sibuk lagi ker?hehe...