2011/08/05

Selamat Malam...

Bila badan penat,
Otak menjadi kalut,
Minda tak berfunsi,
Hati tak keruan,
Mata hampir terkatup...


ZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ... Lena...

Korang tidur berkeruh tak? Eh... Mana la kita tau kita berkeruh ke tak masa tidur kan...
Lain la kalau ada teman tidur... Hik hik hik...
Penat la peluk bantal... Hik hik hik... Gelak gatal malam Sabtu...

NotaKarut: aku tak sempat nak jengok melihat dan menyantap makanan rohani malam ni... Esok2 je la aku datang... Sila sedikan makanan rohani yang mengiurkan dan menyelerakan ek... Eh... Lupa nak bagitau... Esok aku balik kampung owh balik kampung hati girang... Esok la aku tunjuk gambar2 udang sebesar lengan budak tu ek... hoho...

Hohoho... Apalah bengong sangat aku ni... Aduyai... Nak taip pendek tapi, terlajak mengarut sudah... Selamat malam, Wa'an, Guten Nacht, Good night... Tiudr jangan mengigau berjalan pulak ek...

10 ulasan :

dill berkata...

ngantuk sampai tertulis panjang lebar. ahaks

dill.

Bella Bell berkata...

haha.. selamat malam beb..


errr.. kim salam kat orang kampung ko ea.. seronoknya dapat berbuka dan bersahur kat rumah.. aku ni 25/8 baru balik rumah T.Tv

Titisan Hujan berkata...

nite....

ngatuk gaban tu yg jd cenggitu

ORLANDO AHMAD berkata...

gua tido bercakap

~SaL IjOu~ berkata...

jelez la sume kengkwn dok blk kg je~

Ezay Hadry berkata...

betul kate cik dill..ngantok tapi panjang leba TK tulis..hehe selamat tdo

taliff berkata...

Cepat Upload Gambar!

zati embong berkata...

jat agak fobia nk balik kg sorg2 lepas kes tayar bocor 2.huhu.

kan best ada teman..huhu

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku slalu tido 4 jam je sehari...

tapi muka menten jambu hahahaha

Lea IsNaw! berkata...

wah..balik kampung..best3