2011/08/26

Ramadhan Terakhir...

Salam... Hai semua...
Lagi 3 hari lagi kita untuk beramal di bulan penuh keberkatan ini...
Jika diberi umur yang panjang...
Mungkin kita akan bertemu dengan hari kemenangan...
Atau lebih tepat lagi, hari pembebasan hantu syaitan iblis yang menghasut manusia selama ini ke jalan kesesatan...

Hari ini... Hari terakhir berbuka seorang diri...
Atau lebih tepat, hari terakhir berbuka sebagai bujang terang tang tang tang... InsyaAllah...
Masuk tahun ke 3 berbuka seorang diri...
Di umah sewa yang penghuninya buat hal masing masing...
Akan aku simpan kenangan ni...

NotaKarut: Jom kemas baju... Esok sebelum subuh... Eh... Sesudah subuh nak gerak balik kampung owho balik kampung, hati girang...

13 ulasan :

dill berkata...

hati2. semoga selamat sampai kampung halaman.

dill.

ORLANDO AHMAD berkata...

balik moncheh yo? jalan elok2... Den skang ni layan hgway Lekas ajo, memang boto2 lokeh sampai eii

ïêmå å¢klê§ berkata...

hati2 ketika memandu
majulah sukan untuk negara...

RepublicAku berkata...

ah! benci2....tak suka dowh..

Ct Aja berkata...

Tahun terakhir?? tahun depan da "berteman" ye...hi3

aimi adilah berkata...

aty2 tk... kem slm kt org kampong :)

selamat hari raye :)

Lea IsNaw! berkata...

hati2 di jalan raya ye TK :)

cik pha berkata...

hoho selmat pulang kekampung horey! aku turut hepi.berhati2lah dijalan raya dan ingtlah orag tersyg hehehe

budakijaupendek berkata...

mesti happy sgt2 ni.
selamat menyambut hari raya =)

Bigdaddyz berkata...

semoga panjang umur yer....mana la tahu...hehe

Mohd Izzar berkata...

berhati2 di jalan raya..
ingat la owg tersayang..hoho..

^baju kurung^ berkata...

slmt pulang k tnh air n slmat brhari raya jugak~

Cik TeN10 berkata...

maknanya lepas ni berbuka berdua dgn wife lah ea ?? wahh2 meriah la pasni.. :D