2012/02/14

Falsafah Karut...

Hidup ini mudah...


Jangan susahkan yang senang...


Jangan menyusahkan yang sedia susah...


Berakit rakit ke hulu, berenang renang ketepian... Itu pun kalau tak ada buaya... Bersakit sakit dahulu, bersenang senang kemudian...


Sekian, pesanan berhemah...


NotaKarut: mood nak menulis makin ke laut... Acane tu? Ce cite ce cite...


Published with Blogger-droid v2.0.4

19 ulasan :

blog-tips-kurus berkata...

.. dan jangan ambil mudah... :-)

biela bell berkata...

klu yg susah make it simple~~

cinta siswi berkata...

tak senang nk senang.. xsusah nak susah.. ^^

zati embong berkata...

ada org, bnda yg senang pn susah nk buat.

pdahal bnda 2 buat xpayah guna otak pun. susah2.

eyqa amin berkata...

bila otak mula menepu mcm-mcm mw dikarutkan ~.~'

NOOR FATIN berkata...

xda benda yang susah sangat, xda benda yang senang sangat..

cuba tarik balik mood ke darat

~SaL IjOu~ berkata...

aku tgh dlm stage bersusah2 dahulu ni..tolooon!~

Cik TeN10 berkata...

itulah kehidupan.. stay smile =)

aimi berkata...

masalah berat nie..... hihihihi

eRza farEeha berkata...

roda2 kl...eh..roda2 kehidupan..cm gitu la..hee

ciK LyndaWawa berkata...

jgn busy body dengan hal org sude..hehe

ILA HonEyBuNNy berkata...

akan ku egt pesanan kau..hehhehe


sama la..mood aku berblog dah lama ke laut...ehheheh

Ct Aja berkata...

adehh,,,nape kena baca byk kali ayat ni..hihi

CikUna berkata...

haha.. dah ke laut ek ?? jangan lupe naik titanic tu.. hehe

\\( ^_^ )//

Titisan Hujan berkata...

dah ade tanggungjawab baru katakan


hik hik hik

Mama Ema berkata...

nk mtk tolong sikit...boleh bgtau tmpt yg perlu dilawati kalau pg sarawak....bukan hari minggu pun cuma tiga hari jer

Rain berkata...

berbicara lebih senang ..

melakukannya perlu kekuatan.

Juliet_iRa~" berkata...

heee..mood dah ke laut yea..

cuba pancing blk mood tu..;p

ctk berkata...

sush senang same2


*eceh, ada kene mengena x?hehehehe