2012/02/09

Masa Ini La...

Bukit fraser.


Malam tadi hujan...


Pagi ni berkabus...


Cakap pun keluar wap...


Terasa macam dekat London lak...


Kan bagus kalau ada si suri masa ni...


Ada pemanas....


Sejuk : beku : lapar : makan : menambah lemak!


NotaKarut: rasa macam nak makan roti sardin la. Tapi tak ada kat atas bukit ni.... :-(


Published with Blogger-droid v2.0.4

22 ulasan :

Cik tikah berkata...

betul2... bestnya kalau dpt g honeymoon. tetiba. haha

lieynanilaz berkata...

rugi woo tak bawak suri...hehe.opss lupa suri mu kerja...

Scya Lollita berkata...

rindu bini lah tu haha

zella y berkata...

last year pergi fraser..
pening kepala...jalannya bersimpang siur...

Mama Ema berkata...

pergi tempat sejuk sorang2 memang tak best ler

Lea Isnawi berkata...

wiwit bini lettew

alasan je sejuk tu sume

:P

cik pha berkata...

asal xbawak wife join skali weyh?

aimi berkata...

ahahahha rindu cik suri ke :P

cinta siswi berkata...

ade org rndu sudaa..haha..

Asrul "iLham" Sany berkata...

aku rasa kalau bini ko ada skali dia yg paling excite sebab dapat pelok beruang cam ko ketika sejok hahahaha

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

akak tgh mkn roti sardin nih nyam nyam nyam

biela bell berkata...

gataii dgn bini sendiri takpa..hahaha

Daddylicious berkata...

pemanas....setuju2!

Juliet_iRa~" berkata...

hee..kesian..;p

Titisan Hujan berkata...

untung ler org de bini

LiErOSe~QiEmi berkata...

korang kusus ape ramai2 kat sana???

CikUna berkata...

haha... mcm kat London eh ?? hehe ade salji tak ??? \\( ^_^ )//

Rain berkata...

eh eh baru pasan la der.. cik suri xder yep? sabor ..

xjauh dah tu.. singgah la gunung jerai plak.. aku ada situ.. dekat je rumah ngan gunung jerai

zati embong berkata...

jat x g hneymoon lg kot~guling2 sedih.

blog-tips-kurus berkata...

tak sampai lagi hajat nak naik Bkt Fraser.. ;)

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahh..

tetiba rindu nak g bukit fraser//ehee

ctk berkata...

ololololo....xley g luar negara gini..hehehe