2012/02/27

Muka Ada Senyum...

Salam... Hai... Kabare?

Aku baru perasan tahun ni merupakan tahun lompat...
Haipppp! Nak ngata aku tak up to date la tuh! Huh!!!
Maknanya? Tak ada maknanya...

Cuma aku terfikir, macam mana agaknya yea kalau orang yang lahir pada 29 Februari?
Mesti sedih dan gembira...
Sedih kerana sambut ulangtahun kelahiran setiap empat tahun sekali...
Gembira kerana masih muda! Ye la... Kalau dia lahir tahun 1984, maknanya umur dia baru 7tahun!

Itu baru intro tu... Dah mengarut panjang dah!
Hins hinssss hinsss bangga!...

Confirm... Confirm dah...
Dah 4 minggu dah....
Hoho... Hasil bercucuk tanam dah berbenih...

Faham?
Tak faham?
Humppppp...

Korang budak budak lagi, mana nak faham pasal hal hal orang tua ni...
Apa? Faham? Nampak sangat korang yang belum berkahwin tu gelojoh!

NotaKarut: Kemaruk nak makan tempe goreng la... Khir Toyo kata, kulit dia tegang dan licin pasal selalu makan tempe... Aku nak makan gak la... Nak tegangkan kulit dekat perut biar nampak slim melim je! Hohoho...

22 ulasan :

Tanpa Nama berkata...

Congrats to both of u.. jg akak baik2 ye abg ipr.. =)

izfanora berkata...

tahniah utk hasil bercucuk tanam itu.. pelihara sebaiknya..

petang td mmg xjumpa kotak komen tue time kat ofis. mmg xkomen r kt entry lps. just drop kt shoutout.

umur dier ttp meningkat kalau ikut kalendar islam.. :)

_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

Titisan Hujan berkata...

alhamdulillah..tahniah!!!
jaga baik2 si suri
kena byk2 sabar lah...

cinta siswi berkata...

haha.. congrates.. untungla nk dpt org ke-3.. ^.^

ciK LyndaWawa berkata...

muka ada senyum maksudnya muka konfiden la tu..hehehe

vampire's lovex berkata...

untungla dah kawen... nak dapat baby pulak. hehehe congratezzzzz

MawardiYunus berkata...

tuah tahun lompat letew... haahah ..

~SaL IjOu~ berkata...

rezeki tk n cik suri..tahniah!~ =)

Mama Ema berkata...

dah berisi ..tahniah...

Asrul "iLham" Sany berkata...

perot ko berisi ek? muahahhaa

lieynanilaz berkata...

hohoho...tahniah!!

Yutaka Mushimura berkata...

eden disini turut berasa gumbira mendengar perkhabaran ini.

tahniah.

ILA HonEyBuNNy berkata...

wahhh...

tahniah papa TK..heheheheh

LiErOSe~QiEmi berkata...

hikhik... tengah bayangkan cane dak nasriq jd bapak org ekeekekekek... musti lawak sat gi berebut si suri dgn anak ahahaha

syiela berkata...

tahniah.. tahniah.... lepas dah ada org ke-3.. hahhaha ko bakal diketepikan :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty berkata...

tahniah :)

jaga isteri baik-baik tau..jgn bagi wat keje berat



betul ke mkn tempe kulit tegang..aduih akak x leh masuk arr tempe <--jawa murtad

ctk berkata...

amboiii...tahniah pakcik! xsabar nk tgk hasil tu...haha

Ct Aja berkata...

Wah alhamdulillah... tahniah TK....

eyqa amin berkata...

tak lama ag....
heheheee :p

zati embong berkata...

waaaa tahniah tk!!kena jaga2 2.ingt biar hadis je yg mngidam,tk jgn nk lebeh2 mengidam k.haha

CikUna berkata...

Wahhh.. kan betul!! cik suri pregnant.. Tahniah !!

\\( ^_^ )//

cikCT berkata...

sy dah besar.
so sy faham!

congrats TK!