2012/02/23

Hari Hari Mau Main...

Hai...
Selamat pagi...

Pagi ni badan rasa sakit sakit sangat...
Semalam main sungguh sungguh... 2,3 round...
Kelmarin pun main jugak...
Semalam kelmarin pun main...
Kelmarin kelmarin pun main jugak... Sampai ke titisan yang terakhir la...

Ok... Stop di situ... Kang ada pulak yang baling aku dengan duit syiling 50 sen yang ringan dan macam token mesin kuda tu lak kang...Mesin kuda? Opppsss...

Apa? What???

Pikiaq kotoq la tu...
Dasar fikiran jumud...
Hahaha.... Ada pulak yang rasa macam nak bawak steamroll nak lenyek aku lak ek... 
Biar mati penyek...

Ala... Main badminton je pun...
Itu pun nak kecoh...
Yang aku pelik, minggu lepas sebelum main badminton berat aku 76 kg...
Tapi tadi pi timbang...
Awat boleh naik 77kg lak ni...

Sangat misteri nusantara tau...

Kesimpulan yang boleh buat di sini...
Jangan bersenam jika anda tak mahu berat badan anda naik selepas bersenam!

NotaKarut: Otak dah tepu... Asyik me'eating' jea...

10 ulasan :

lieynanilaz berkata...

tk...kalau makan tak berhengat!!..lagi2 hari2 meeting..kihkih.

zella y berkata...

t.k....lemak dh bertukar jd otot...tu yg berat bertambah tu kakakakka

biela bell berkata...

HAHA..bersenam dah okey dah..part makan tak jaga memang ke laut la gamaknya.haks

khaifaiz berkata...

hahahahaha...

syiela berkata...

lepas main mesti makan ingat...

Dah tu belah siang asyik meeting ja.. lepas meetingkan makan sedap2

zati embong berkata...

jat rasa kan tk,jgn bersukan la.sebbnya kalau bersukan,makan 2x ganda dari biasa.hahahaha.

justin lover berkata...

ehem ehem....haha^^

hassy chan berkata...

ni mesti kes lepas senam ko mkn kan?? ahahaha...

CikUna berkata...

alolo.. cian die.. tak pe berusaha lagi ea?? Chaiyok2!! hehe

\\( ^_^ )//

ctk berkata...

aik...alasan xnk bersenam lah tu :P