2012/02/14

Semangat Yang Hilang...

Idea???





Tara...




Mengarut???





Tara jugak...




Buntu...




NotaKarut: Kadang kadang penulis blog tegar pun kekeringan idea jugak tau... mental blog block... Nak blogwalking pun ada sifat mimaliflamalifsyim... Mungkin ada setan yang bergayutan di tepi telinga ni... Ni kena korek telinga agaknya... Mana tau kot kot terjumpa bijih besi... Boleh jual juta juta rupiah... 

20 ulasan :

cikCT berkata...

kalau dah kaya jual bijih timah,
jgn dilupa rakan blogger yg lain.

sekian.

Muttallif berkata...

hahaha.....aku ada 7 cara untuk kau kalau hilang idea....hehehe

Cik TeN10 berkata...

Korek jgn tak korek !! Hahaha =p

lieynanilaz berkata...

ada masa idea mencurah ada masa blank...

Lea Isnawi berkata...

mentang2 dh ade suri kannnnn

eyqa amin berkata...

rajin-rajinlah kamu wahai TK~~~~

Ct Aja berkata...

hahahhaha.. hilang ke mana semangattu, lari ke terbang?

biela bell berkata...

dush~~come to u come to u the idea..haks~

khaifaiz berkata...

bersemangat la tk... yeahaaaa

zati embong berkata...

pelik betul,xde kena mengena lgsung kot telinga dgn malas.ish2..

haha,tk,g hnyemoon lg la weekend ni,g genting ke..sejuk2 best woo.

aimi berkata...

pelik tk xd semangat =)

Mama Ema berkata...

malasnya

hassy chan berkata...

cepat2 carik semangat tuh semula hehehe

Cik tikah berkata...

so suri rumah buatan entry untuk karut la :)

~SaL IjOu~ berkata...

nak amek idea aku sket~

ILA HonEyBuNNy berkata...

ikot mood kan nak berblog neh..

xdak idea malas nak BW..ahhahha

CikUna berkata...

hurm... kalau CikUna bukan tak de idea tapi malas coz tenet lembab sesangat.. huhu tension..

\\( ^_^ )//

Rain berkata...

idea aku lagi zero..

Juliet_iRa~" berkata...

dah kaya jgn lupa rakan blogger sm..

:)

ctk berkata...

atleast ader gk isinya....hehehe