2012/02/19

Nafsu Perempuan...

Diketahui, bahawa lelaki dikatakan mempunyai 9 akal dan 1 nafsu.

Ada kebenarannya tapi tak semua lelaki...

1 nafsunya pun, bukan senang nak jaga...

Diketahui, bahawa perempuan dikatakan mempunyai 1akal dan 9 nafsu...

Nafsu perempuan ni banyak...

Kalau disekat, boleh memberontak...

Lagi lagi kalau nafsu bershopping...

Aku tau dah...

NotaKarut: walaupun ada 1 akal, orang perempuan ni bijak menewaskan lelaki yang berakal 9 dengan mengikat satu nafsu lelaki...

Published with Blogger-droid v2.0.4

20 ulasan :

Bella Bell berkata...

aku tak kuat bershopping.

Yutaka Mushimura berkata...

itulah salah satu tanda KEADILAN SANG PENCIPTA ALAM, ALLAH S.W.T

lieynanilaz berkata...

satu nafsu lelaki...apakah apakah itu??...keh keh.

Daddylicious berkata...

nafsu no 1 mereka ....ialah bershopping!


koyak rabak!

aimi berkata...

ikut kn aje kehendak dye kang kne tdo luar =P

Clumsy Boy berkata...

kalau no 1 dah shopping yg no 2 ,3 tu xtau la camne nafsunya ye. haha

zati embong berkata...

ayat nk belit2.haha..

perempuan ni bjak tau.jgn xtahu.haha

syiela berkata...

sabar no... kalau tidak tidoq luaq

justin lover berkata...

ske ayat yg last tu...haha^^

~SaL IjOu~ berkata...

gaji aku bulan 5 baru dpt..x nak sponsor aku shopping ke tk..hehe~

blog-tips-kurus berkata...

TK kayo.. J le katakan.. :-)

abghani berkata...

tk dapek den nk nolong

CikUna berkata...

Lor... gitu ke?? macam nie nak wat entry sambungan la.. iskhh.. tak puas ati nie.. dush2.. haha

\\( ^_^ )//

Muttallif berkata...

Semakin dia menjaga akal mereka, makin senang mereka menguruskan segalanya.

Mss Ieza berkata...

bijak nye pmpn even benafsu 9 XD

biela bell berkata...

wife buli TK shopping ke? HAHAHA..

norh berkata...

yang jadi masalah, kamu yang kena bayar.. cuba kamu dibayar, confirm kamu syok shopping kan.. :P

Mama Ema berkata...

nak shopping pakai duti sendiri jer..

blog-tips-kurus berkata...

ternyata wanita > rasional..

ctk berkata...

seronok woooo shopping! hahahaha