2012/02/17

Rezeki Jangan Ditolak...

Hai...
Selamat pagi Jumaat... Semoga pagi yang Jumaat ini dilimpahi keberkatan...

"MAKANAN YANG PALING SEDAP DI DUNIA INI ADALAH MAKANAN FREE"

Pagi ini ada jamuan...

Apa orang kata, "portluck" ke apatah... Ntah la...
Yang aku tau aku ni good luck... Hohohoho...

Ada yang bawak bihun singapore...
Ada yang bawak nasi berlauk...
Ada yang bawak sandwish...
Ada yang bawak sambal nasi lemak...
Ada yang buat air...
Ada yang itu... Yang ini...

Aku??

Aku bawak apa?
Hummmppp....



Aku pulak bawak perut yang kosong...
Hahahahahaha...

NotaKarut: Mood nak cari rumah... Alahai... Kenapa la harga rumah gila gila gila BABI sangat sekarang ni...

23 ulasan :

abghani berkata...

tanah bandar dh tk cukup tu yg rumah mahal

zella y berkata...

t.k mkn smua tu ke??
kenyang perut yg kosong tu hahhahah

eyqa amin berkata...

portluck? huh~~~slalo0 wat time perjumpaan kat kampus....weeee...

untung ar tK mam free~~~~~~

Ct Aja berkata...

bestnya org duk dekat, leh cari rumah....jeles jeles...wuhuhu

aimi berkata...

cari uma apartment r best woo =)

LiErOSe~QiEmi berkata...

tau dah... mu mmg sokmo bwk perut kosong je..

bihun singapore tahu dah sape bawak..
nasik lemak tu bukan haji S suh mak L masak ker??? hihihhi... hebat tak aku tau walaupun aku dah jauh??? ahaahahah

Cik TeN10 berkata...

baru nk jwab yg TK bwak perut je.. hahahah

em.. hrga rumah tinggi yg amatlah.. untung spe yg dh ade umah sdri tu..

biela bell berkata...

hahaha..kurang hassam..perut je la yg ko bawak ek TK...lepastu membuang sepuas2nya..hadoi..kah3x

Itulah..harga tanah memang buat orang gugur rambut berduyun2..hahaha broken BM!

Mama Ema berkata...

adatlah KL

cinta siswi berkata...

haha. xpela TK.. at least bwk jgk...

#siswi pun tgh cri rumah jgk.. rumah sewa..hhihi

NOOR FATIN berkata...

perut tak kosong dah kalau dah diisi semua tuuuuuuuuuuuu XD

harga rumah skrg mmg tinggi. saya pn xbeli lagi T__T

zati embong berkata...

da agak da!da agak da perut!

hahaha.

white tiger berkata...

ok la bwk perut kosong, klu tk nnt xhbs la pulak mknan yg byk tu... hehehehee....

-gedek! berkata...

Makan hati bila tengok harga rumah!

Muttallif berkata...

Makanan Free paling sedap eh? hahaha..betul betul betul

Rain berkata...

bawak baby la paling best... perasaan seorang menjadi bapa tak leh lawan :D

eh skema plak aku.

rumah tukang urut berbayar, rumah tukang karut ??? :P

Juliet_iRa~" berkata...

amboi TK..org berbudi awk bbhasa la..ahaha..bw la buah ke selain perut y kosong..;p

dl sll buat potluck..cikgu2 lelaki pon kena pksa bw mknn..kalo x, xleh mkn..kejam kan :p

nak beli rumah atas tanah ke rumah tak jejak tanah?hee..harga sm2 melambung..

lieynanilaz berkata...

makanan free memng sedap!1...hahaa.

~SaL IjOu~ berkata...

disebabkan x dpt join pot luck yg deorang buat kat sjkc, aku dpt duit sbg pengganti..yehaa!~ =p

~SaL IjOu~ berkata...

aku plak mood cari rumah sewa~ huu

ciK LyndaWawa berkata...

mkanan free adalah makanan paling sedap..hehehe

CikUna berkata...

tak.. makanan paling sedap makanan yang dimasak oleh IBU hokeeyy !! hehe

\\( ^_^ )//

ctk berkata...

da agak da...mmg perot la kamu bawak :P