2012/02/10

Kata Kata Hari Jumaat...

Hai... Salam hari Jumaat...

Kepala ada bintang berpusing berlegar di atas kepala...
Gara gara jalan turun Bukit Fraser yang humppp ibarat ular dipalu...

Tadi masa turun dari Bukit Fraser...
Terserempak dengan sekumpulan orang asal di sana...

Saja mahu bertegur sapa...

Engineer : Mau ke mana ramai ramai ini...

Orang Asal :  Mau memburu... Cari makanan...

Engineer : Buru apa?

Orang asal : Memburu binatang yang terbang... Tak hinggap di tanah...

Engineer : Jadi burung pun kamu pun kamu makan ya?

Orang Asal : Semua yang terbang dan tak hinggap di tanah kami makan...

Enginer : Jadi kapal terbang pun kamu makan la yea...

Terdiam... Terlihat Orang Asal garu garu kepala...

Orang Asal : Kapal terbang itu terbang ya?

Engineer hanya mengganguk...

Orang Asal : Kalau gitu, kadang kadang kami makan jugak!



Sekian... Cerita karut bagi orang yang mencari kata kata hari Jumaat...

NotaKarut: Mau tidur... Panas... Tetiba teringat kedinginan Bukit Fraser...

22 ulasan :

Mama Ema berkata...

kejap lagi ada berita kapal terbang kena tembak kan..

Lea Isnawi berkata...

engineer suka sgt meperkotak katikkan org asli

dill berkata...

pembuli!

dill.

Cik tikah berkata...

adoi, kesian org tuh. x baik taw. ish3x..

..cik hana.. berkata...

besor mana la gigi orang asal tu nak makan kapal terbang yerp...kehkeh :P

Rain berkata...

bes la sejuk2 dapat peluk yang tersayang ngeh ngeh ..
kalu panas? a bi si jum!!

cinta siswi berkata...

haha.. sian org asal tuh.. apela engineer.. :P

hassy chan berkata...

kasihan org asli x tau kapal trbg tuh ap... hahaha

zati embong berkata...

hahahahahahaha

sengal lah tk!!!

Scya Lollita berkata...

cemana diorg msak natang tu?

biela bell berkata...

HAHAHA!! kesian orang asli!!

blog-tips-kurus berkata...

today=Kata-kata hari Sabtu la yek??

Titisan Hujan berkata...

sampai ati TK
ahahahaa

CikUna berkata...

lor... ini betul2 ka just karutan en TK ??? huhu

iskh.. 2x
seronoknye la die ek ???

Nak tido rase sejuk g tdo dalam peti ais..
||( ^_^ )//

ILA HonEyBuNNy berkata...

ish3....ko neh kan...

suka la karut..kekekkeke

Intan Suraya berkata...

haha.. mr. engineer x terase ke nk mkn kapal terbang skali ngn dorg??haha

eyqa amin berkata...

tK sengal~~~

syiela berkata...

Tk yang sengal... kesian kat dorang

Fyqa berkata...

haiiyoooooo!

~SaL IjOu~ berkata...

taula engineer bijak..~ =p

abghani berkata...

org asli skrg dh kenal apa itu kapal terbang

ctk berkata...

hahahah...sengal jek~