2012/02/24

Petua menghilangkan Sakit Kepala...

Hai...

Pepagi Jumaat ni terasa macam nak bagi peTUA lak...
Ilmu turun temurun yang diturunkan dari nenek moyang...
Kalau tak nenek moyang aku, mesti nenek moyang korang...
Dan semestinya bukan nenek kebayan la... Nenek kebayan jahat... Dia curik banyak penyapu dekat rumah orang! Apa ni? Mana hala tuju entry ni?

Petuanya...

1. Paling senang... Yang sakitnya kepala. Jadi nak memudahkan kerja, kita buang punca kesakitan itu... Kita buang kepala tu... Aku berani jamin makan sate 50 cucuk yang dibelanja oleh jiran cina di sebelah rumah yang mempunyai seekor anjing yang kecil tapi bersuara nyaring yang selalu memekak di waktu malam sehingga kadang kadang aku rasa aku nak bagi racun je dekat anjing tu!... Sakit kepala ni akan hilang serta merta... Percaya la... Mujarab oooo....

NotaKarut: Kepala sakit... Aduyai...

18 ulasan :

shark berkata...

hehee
sakit kapla kes anjing jiran ker nie..
ish ish ish

eyqa amin berkata...

kes bunuh diri yooow...dosa ;)

eyqa amin berkata...

better killkillkill tue anjing dr ptong kpala. muahaha!

Cik tikah berkata...

rehat rehat :)

khaifaiz berkata...

terbaik tip ni... hahaha...

biela bell berkata...

anjing makin seronok menyalaknyalak sebab nampak hantu tanpa kepala melayang2 dikawasan tersebut.sekian.

abghani berkata...

anjing menyalak biasanya nampak antu

Mama Ema berkata...

alahai siannya..

hassy chan berkata...

jgn ko bunuh lak anjing tu hahah

Juliet_iRa~" berkata...

ahaha..

dah buang kepala dah?ngeee

pss : physiotherapies kan adaa..heeee

Eda Latiff berkata...

pancung kepaala...haha

cinta siswi berkata...

haha.. tembak je anjing tuh dgn lastik.. weee..

lieynanilaz berkata...

ko pegi potong kepala anjing tuh!!...haha.

Cik TeN10 berkata...

Buang la kepala tu.. Hihi

ghost writer berkata...

kau buang jer diri kau dari tingkat 14. gerenti,bukan takat sakit kepala kau hilang, sakit hati pun melayang.

CikUna berkata...

lor.. peTUA apakah itu wahai bro TK ?? cer buat dulu..haha

\\( ^_^ )//

ketikketok berkata...

Hidup lebih ceria dengan Perap Cenderawaseh..rahsia hilang segala sakit dan tingkat ketrampilan dengan khasiat alam semulajadi nano mikrofungus dan tumbuhan

ctk berkata...

gitu skali petuanyer...nenek moyang ct xpernah ajar...hahaha