2012/02/23

Perangai Buruk...

Hai... Salam malam Jumaat...


Demmmm! Otak jem lak...


Sekian intro entry ni...


1. Tarik selimut sampai berselubung... Lepas tu kentut kuat kuat... Tarik nafas dalam dalam... Tahan... Ambil feel... Lepas tu naik syeikhhh bau kentut sendiri... Heaven dan ohsem gila la...


2. Melombong... Korek sampai bahagian paling dalam hidung... Satu kepuasan bila dapat hasil bijih timah sebesar kacang hijau! Lepas tu gentel gentel sampai lumat dan bertukar warna kehitaman... Perghh... Memang satu kepuasan bila dah puas mengentel, jentik jauh jauh guna hujung jari...


Elehhhh... Nak kutuk aku la tuh! Macam la tak pernah buat! Konon

Suci sangat la tuh!


NotaKarut: yeahhhh! Esok Jumaat!


Published with Blogger-droid v2.0.4

11 ulasan :

onie berkata...

hidung aku bengkak weiiii *tetiba*

Cik tikah berkata...

hahahaha.... korek idung diam diam. x nak org tngok :P

biela bell berkata...

kongsi kenikmatan dalam blog ke TK..heaven giler..hahaha

Cik TeN10 berkata...

Yeayyy next two week cuti sebulan !!!

blog-tips-kurus berkata...

hari ini hari Jumaat yang mulia... :)

eyqa amin berkata...

diam-diam sudeyh --,'

Mama Ema berkata...

buat-buat tak tahu jer

Juliet_iRa~" berkata...

isk isk isk..

ahaha :D

cik ungu berkata...

tak pernah buat... tak pernah buat...

CikUna berkata...

hahaha,, wahh sangat teruja pule bile ada org yg jujur nie. eceh..

\\(^_^ )//

ctk berkata...

xperlulah nk detail sgt TK oi...adeh