2013/01/05

AES Mengajar Aku Jadi Sopan Santun...

Tahniah AES...
Kerana telah berjaya mendidik aku menjadi pemandu yng berhemah...

Kerana berjaya membuat aku mengikut peraturan hadlaju...

Walaupun di "highbeam" beratus kali...
Walaupun dicucuk belakang, kiri dan kanan...
Tak kira apa cabaran mendatang...

Namun aku tetap pendirian...

Berada di laluan paling kanan...
Dengan kelajuan yang ditetapkan...
70km/j...

Tahniah AES...

Published with Blogger-droid v2.0.9

13 ulasan :

norh berkata...

tahniah TK kerna berjaya control kaki dan hati..erkkk

HAdira Kifly berkata...

memandu perlahan hanya bila tiba di kawasan zon perangkap AES je... hik hik hik

cik kaki ketawe berkata...

hahaa...AES juga menyebabkan duit ku habis membayar saman..thanks AES...

misz aisya berkata...

hahhaha kesian btol. kalau aku bwk 70 tu, boleh trlelap.

xpelah, biar lambat asal selamat. :)

aimi adilah berkata...

good job

~SaL IjOu~ berkata...

ya tk..jgn jadi mcm aku.dah kena berbakul2 saman baru nak insap~ (--")

Asrul "iLham" Sany berkata...

lega bini ko dgr... :)

izfanora berkata...

salute.. :P

maitimie berkata...

70km/h laluan paling kanan.

laluan paling kiri? haha

memandu secara berhemah tK. igt2 org yg t'syg.cheewah!

Fida Ghazi berkata...

hah ok la tuh 70km/j..

itu hari tetiba kete2 dpn aku jadi slow 40km/j kt lane kiri.. padahal had 70km/j..

gilooo..lepas AES..pecut balik macam tak sabar nak mati!

kene saman takut! mati eksiden bekecai2 tak takut... nyawa ada 39 la katekan!!

bunga_rose berkata...

hahahaha.. bengoms!!!

AES buatkan klu dulu nak sampai kg hb 1 jam 30 minit je, skrg dah jadik 2 jam kekadang lebih.. nyampah aku!!

Ema Blog berkata...

bila dah tahu mananya AES ni..dari laju terus slow...so, yg tak tahu tulah yang akan bunyikan hon

Ratu Hatiku berkata...

hehehe.... Itu lah pemandu yg kita cari... Tahniah! :D