2013/01/17

Terapi Khamis. Lawak Pendek...

Pak Pandir: Kau rasa kau ni pandai ke tak ek?

Tukang Karut : Awat? Muka aku ada tulis aku bodoh piang ke? Tengok baka la... Mestilah pandai...

Pak Pandir: Emm kalau gitu, ce try jawab teka-teki ni...

Tukang Karut : ha, ape dia?

Pak Pandir : ulat gonggok berapa kaki?

Tukang Karut :  Emmm... Kalau nak kira, mau sampai subuh esok tak siap kira kot... 100 kaki kot...

Pak Pandir : Salah...

Tukang Karut :   99 kaki...

Pak Pandir : Salah!!!

Tukang Karut :  Kau jangan nak kelentong aku... Dah semuanya salah... Abis tu ada berapa kaki??????

Pak Pandir :  Hok aloh... Marah doh... Demo ghoyak pandai sangat...

Tukang Karut : Ok kalau semua salah, apa jawapannya.?

Pak Pandir : Jawapannya, tak sampai satu kaki pun, sebab ulat gonggok pendek je...



NotaKarut: Copy - paste - edit - publish!!! Perghhh... Rasa tak bersalah sungguh...

18 ulasan :

nadia farhana berkata...

haha pak pandir pndai pulak

Tukang Karut berkata...

pandai la sangat... huhuhu... pandai mengenakan orang memang la...

izfanora berkata...

hahaha.. nyampah soalan yang ada dua tiga maksud tersirat.. huhu..

Ema Blog berkata...

pagi-pagi dah terkena lawak..hilang terus ketensionan

Khai faiz berkata...

haha.. masih tidak mengecewakan

bunga_rose berkata...

ko ni, dgn pak pandir pun boleh terkena, pandir sungguh hahahahah

Tukang Karut berkata...

isk... awatnya? bukan boleh menghiburkan hati ke?

Tukang Karut berkata...

hikhikhik... lain kali kalau tension dah tau apa nak buat dah kan?

Tukang Karut berkata...

owh? apakah maksud tersirat????

Tukang Karut berkata...

eleh... kau pun selalu kena ngan aku gak kan...

Hadira Kifly berkata...

haha... comel ulat gonggok tu.. :)

Wenwink Kidu.Duki berkata...

hahahhaha... baca sambil geli2...TK, lepas ni jgn post ulat gonggok. geli. huhuhu

Maria Menado~ berkata...

haha... adoi.. dua dua bijak bebeno.

Tukang Karut berkata...

tapi tak boleh kalahkan aku kan kecomelannya...

Tukang Karut berkata...

eh... jangan la geli2 dengan aku... marah lak suri aku kang...

Tukang Karut berkata...

mekasih... jarang ada orang puji aku bijak...

maitimie berkata...

haha! terbaiiiikkkkk laa tK!

hassy chan berkata...

erghhh geli la tgk menatang tuhhhh