2013/01/16

Mitos Karut...

TK: Bos... Tumpang makan sebelah boleh...

Bos: Ha... Mai la... Duduk sini...
Sambil beralih duduk ke kerusi sebelah...

TK: Eh... Tak payah la bos... Biar saya yang masuk dalam...TK

Bos: Awatnya???

TK: Orang tua kata tak elok makan beralih tempat ni... Nanti banyak bininya...

Bos: Ha la... memang tu la niat aku... Dah 10 tahun aku buat gitu dah... Tapi satu pun tak lekat lagi...


TK: Erk... Glup... tertelan setongkol jagung...


9 ulasan :

izfanora berkata...

bak kata laki aku, niat ada, tp belum sampai masanya..

bak kata ramai lelaki (mungkin tak termasuk TK), lelaki yg cerita bab2 ni, biasanya setia. tak mcm yg senyap-senyap ubi berisi.. :P

Tukang Karut berkata...

ah... ko saja nak sedapkan hati aku...

Warna Warni Kehidupan berkata...

haha sempoi..

Ratu Hatiku berkata...

hehehe....tp btl ke apa yg org tua2 ckp tu?

Tukang Karut berkata...

angin angin sepoi bahasa kan kan kan...

Tukang Karut berkata...

entah la... ni yang aku tengah cuba try test tengok ni... mana la tau kot2 betul lak kata orang tua... bertuah badan...

Khai faiz berkata...

hahaha...

Ema Blog berkata...

kat sini pun ramai yg buat...tp semuanya tak jadi..

Encik H berkata...

tak..masalahnya kenapa gambar yg bad tu tunjuk tangan? siot jer..hahahahahaha