Hikayat Pak Pandir Dan Tukang Karut...

Pak Pandir dan Tukang Karut menaiki kereta api buat pertama kali dalam sejarah hidup mereka...

Kedua-duanya turut membawa sesikat pisang sebagai bekalan semasa dalam perjalanan...

Setelah agak jauh perjalanan mereka pun mula terasa lapar, lalu tukang karut memberikan sebiji pisang pada Pak Pandir....

Dengan gelojohnya pak pandir pun terus menggigit pisang di tangannya...

Tiba tiba kereta api melalui satu terowong yang panjang...

Pak Pandir : Kau dah makan pisang tu?

Tukang Karut: Belum lagi...

Pak Pandir : Eloklahhh... .. Jangan dimakan... Aku baru gigit jea, terus mata jadi buta!...

7 ulasan:

Khai faiz berkata...

ada unsur2 double meaning ker? huhuhuh

Asrul "iLham" Sany berkata...

eh cam pisang lain je ni hahhaa

bunga_rose berkata...

hahah.. nnt time kuar terowong tu, ckp kat pak pandir, ko tak buta sebb ko habiskan terus pisang sekali ngap hahaahahah...

Chuu Muqhlis berkata...

x faham ..lalala

hassy chan berkata...

haha vongok je pak pandir tuh

CaTzMeOW berkata...

haha..ap la pak pandir ni..

Cik Muda berkata...

ahahahaha......

ehh...khai apakah????