2013/01/22

Kosong... Kosong... Kosong...

Ahad lepas... Ajak suri ke kenduri kahwin salah sorang bos lama...
Hajat di hati, lepas tu boleh la ke PWTC...
Nak jenguk jenguk expo baby di sana...
Nak menyempitkan rumah yang dah penuh dengan barang baby...

Hajat di hati nak makan sedap...

Tapi... Bila sampai di dewan...

Tengok sekililing...

Toleh ke suri...

Toleh ke kanan...

Awatnya kosong je ni?



TK: Yang... Bak mai kad jemputan...

Suri: Nah bang...

TK: Yang... Hari ni hari apa?

Suri: Ahad bang... Nape...

TK: Tak ada apa... Rasa tak berselera nak makan nasi minyak lak hari ni...

TK: Jom kita pi cari gerai la... Pengantin dah pi honeymoon dah pun ni... 

TK: Majlisnya semalam...



NotaKarut: Pengajarannya lain kali tengok kad dan kalender betul betul!!!!!!!

17 ulasan :

Cik Muda berkata...

ahahahaha....

terlepas nasik minyak ...kikiki~

Iqa Syafiqa berkata...

hahaha kelakar lah,, takde rezki ^^

Ratu Hatiku berkata...

hahahaha.......lawak tol la TK nie... tu namanya da tua.. ^_^

Tukang Karut berkata...

kempunan ni tau...

Tukang Karut berkata...

alooooo... tuda ha ek... aku baru 19 tahun maaaaa

Tukang Karut berkata...

ada rezeki...tapi dekat mamak la...huhu

syiela berkata...

muahahaha.. lawak la laki bini ni

Tanpa Nama berkata...

Bila baca ayat pertama dah agak dah mesti terlepas....

kesian..... itulah siapa suruh tak tengok kad.



Tukang Karut berkata...

huhuhuhuhuhu... boleh menag tak agak2 kalau masuk maharaja lawak mega?

Tukang Karut berkata...

hikhikhik... tu la...confident sangat... hikhikhik... sian bos akak kan...

bunga_rose berkata...

lorrr kecian wehhhh.. sebbaik baby dah kuar, klu tak, klu la suri ngidam nak gak lauk kenduri tu amacam gelabah tak ko haahahaha

Ema Blog berkata...

tak ada rezeki nak rasa nasi minyak pengantin..sian...

Chuu Muqhlis berkata...

Pegi kdai mkn nsi mnyak la tk haha. Bole pulak salah tarikh..

Asrul "iLham" Sany berkata...

leh gak ar demo ajak bini jale2 :)

izfanora berkata...

kuikuikui.. nasib suri tak mengamuk.. sekarang mmg org dah biasa wat kenduri hari sabtu.. :)

amir aizat berkata...

S=Nak sedih pun ada, gelak pun ada, haha

Khai faiz berkata...

Ko x sekodeng pengantin?