2013/01/23

Melatah...

Aku hairan la...
Kenapa kalau orang melatah...
Tak kira lelaki ke perempuan ke...
Semuanya sama jea...

Eh... Bukan... Bukan maksud aku sama tu 'sama'...

Sama tang sebutan...
Kalau melatah tu... Kadang kadang saja je sebut kuat kuat...

"Owh... pantat mak kau..."

Awat ha???

Tau la benda sedap...
Eh... Ini kenyataan lucah ke ni?

17 ulasan :

Asrul "iLham" Sany berkata...

dh ikon benda tu... hahaha

Khai faiz berkata...

Aah ek.. Knape ek...

Encik H berkata...

heheh..aku dlu camtu jugak..lagi teruk kot..

Chuu Muqhlis berkata...

ish ish ish...h lg teruk eh..

Tukang Karut berkata...

Dia sejak azali lagi dah teruk dah....

Tukang Karut berkata...

Amboi... Suka ek...

Ratu Hatiku berkata...

ya ker?? ada jerk yg sebut lain dr tu apa.. hahahaha

Titisan Hujan berkata...

ni kena tnya org eskimo nape mesti melatah cmtu

Tinta Lana berkata...

Salam.

Komen asrul tak bley blah..dah ikon? hahahaha

Aku takda jwpn tuk pertanyaan ko ni tk.

ctk berkata...

ct latah jugk tp xtrok gitu :(

Aku Pencerita berkata...

aku suka tang "ini kenyataan lucah ke?"

haha.

*ini kenyataan -bila melucah dalam melatah xde orang pun nak marah.

reason: "tak apa, dia melatah tu"

onie berkata...

okehhhh,nak lilit masking tape warna merah putih kat entri ni,haha

Hadira Kifly berkata...

dah kantoi dah H melatah teruk-teruk.. hahahaha

aimi adilah berkata...

hahahhahahaha aku x pon :P

Ema Blog berkata...

tak semestinya perkataan tu kan..

izfanora berkata...

erkk.. lempang je klu org melatah ckp benda tue.. sbb dia biasa ckp apa yg dia latah..

Encik H berkata...

aik..ramai pulak tu berkomplot..grrrr