2013/01/10

Lelaki Memang Macam Tu...

Lelaki Memang Macam Tu...

1. Kalau lelaki TERtengok perempuan cantik atau yang seksi terdedah peha dan dada... Lelaki akan tengok sampai tak berkelip mata sebab pandangan yang pertama itu tak haram tapi rezeki bagi mereka... Tapi itu kata lelaki... Perempuan pulak pasti akan menyindir "lelaki semuanya sama!"...

2. Lelaki, walau macam mana alim berkopiah berserban berjanggut hingga ke lutut, jahat mengalahkan syaitan yang direjam pun ada... Dalam hati mesti ada pasang niat... Niat nak kahwin lagi... Pasti perempuan perempuan akan mengutuk "Ah... Lelaki semuanya sama!"... Padahal lelaki hanya baru BERNIAT... Antara berani dengan tidak je nak buat... Sedangkan dengan seorang isteri sahaja sudah cukup memeningkan kepala...

3. Lelaki... Bila dah kahwin... Isteri punya penat membebel bercakap ni atau pun sms... Satu je jawapan dari lelaki... "Humpppp"... Itu pun bernasib baik kalau ada bunyi... Mesti bini akan membebel... "Lelaki semuanya sama! Belum dapat macam macam ayat cinta dapat, dah ada anak berkoyan koyan, nak bukak mulut pun malas!"...

4. Lelaki... Bila pi jogging... Bukan nak pi jogging pun sebenarnya... Niat di hati nak tengok perempuan jogging pakai seluar track suit jea... Huhu... Bergetah beb... Bulat je terhuyung ayang... " Ah... Lelaki semuanya sama kan!"

5. Lelaki... Walau macam mana sedap pun makanan dekat luar... Kalau isteri dia dah masak... Dia pasti akan habiskan dan tak akan keluar makan luar dah... Tak tinggal sisa pun... Apabila ditanya isteri, pasti lelaki akan berkata "sedap yang..." Lepas tu isteri pulak berkata, abang ni tipu la, tau tak sedap...
"Itu la perempuan...Kalau dah tak tau masak tu, pi la belajar!"



NotaKarut: Ah... Lelaki memang macam tu kan!!!



19 ulasan :

aimi adilah berkata...

ah lelaki semua sme jeeeee :P

Tukang Karut berkata...

Ha la... menegakkan benang yang basah la tuh...

Encik H berkata...

hahaha..itu la perempuan..dah tau tak sedap, pi la belajar..kahkahkah

Tukang Karut berkata...

hihihi... amboi...gelak sakan...

norh berkata...

eh, bukan sekarang zaman lelaki masak ke?

Tukang Karut berkata...

ha... elok la tuh... boleh join ngan suri aku...

sharafie berkata...

hahahahaha...gelak aku baca entri ni..mmg betul pun..pompuan pki sluar trek, perghhhh!!!! tak lari mata memandang..ayat terakhir best, "Itu la perempuan...Kalau dah tak tau masak tu, pi la belajar!" peace

Tukang Karut berkata...

hikhikhik... kantoi!!! ko pun pi jogging semata mata nak cuci mata kan...

Hadira Kifly berkata...

haha.. nasib baik banyak yang dira tau masak :p

Tukang Karut berkata...

So x nk bagi cuba masakan ke?

Wenwink Kidu.Duki berkata...

pernah mentitlekan tunang macam tu dulu. hahaha

Tukang Karut berkata...

ko pun sama kan... suka suka suki jea...

Ema Blog berkata...

tak payah tunggu jogging..bawa kereta pun jadi menjelingnya

Tukang Karut berkata...

Hahahha... Macam selalu perati laki je...

bunga_rose berkata...

KO kutuk suri ek??? Haaa aku bagitauuuu diaaaaaaaa

Tukang Karut berkata...

Eh... Mana ada... Mana ada maaaaa....

cik kaki ketawe berkata...

err..banyak lelaki mcm tuh..tp aku rasa msih ada yg sntiasa cuba menjaga pandangan nye...entah2 tukang tulis entry ni pun kaki joging serampang dua mata kot? ehhh? hahaha..tp memang betul pun.. kbnykkan lelaki same je..haha =P

Tukang Karut berkata...

Ah... Ko pun sama nak menyamakan lelaki pulak...

Ratu Hatiku berkata...

LELAKI SEMUANYA SAMA......! :P