2013/01/02

Cerita Sekolah Saya...

Hai...
Amacam anak anak blogger yang pertama kali ke sekolah secara rasmi...
Ada yang meragam ke tak?
Ke ada yang dah ngorat anak dara orang dah...
Al maklum la...
Budak budak zaman sekarang ni dah advance...

Dulu... Masa aku dulu...
Masa masuk darjah satu dulu...
Aku diam je... Diam... Sediam diamnya...
Tak berkawan... Tak menegur... Tak bersosial...
Hanya memerhati... Mak yang duduk di luar kelas...

Dan... Aku rasa... Mana mana orang pun pernah buat perangai ni kot...
Hik hik hik hik...
Terasa kemaluan membesar pulak bila nak cerita keaiban diri...
Perangai terkincit dalam seluar... Tapi tak nak bagi tau sesiapa...
Hik hik hik... Sampai la  yang cecair tu dah kering dan mengeluarkan haruman semerbak...

Dah... Jangan nak kutuk lebih lebih lak...
Aku luku kepala tu kang...

Lagi satu... Yang masih segar dalam ingatan...
Ni kalau suri aku baca ni, confirm aku tidur luar...
Hik hik hik...

Dulu... Masa tingkatan 3 dulu...
Aku ada minat dengan sorang awek ni... Panggil B je la...
Tiap tiap pagi... Sebelum aku pergi sekolah...
AKu pergi sekolah awal...
Dalam pukul 6.15 dah sampai sekolah dah... Jalan kaki lak tu...
Korang bayangkan la pukul berapa aku keluar dari rumah...

Tiap tiap pagi sebelum pergi sekolah tu...
Aku pi petik bunga ros depan rumah aku tu... 
Setiap pagi... Sampai mak aku pun naik hairan tengok bunga ros nya selalu hilang...
Aku letak... hik hik hik...
Aku letak bawah meja budak yang aku minat tu...
Tapi... Tapi... Aku tak bagitau siapa pun...

Dah la... Rasa macam dah merah lak pipi aku ni...

NotaKarut: Hohoho... Anak aku mewarisi perangai buruk aku... Kentut kuat kuat...

15 ulasan :

ctk berkata...

ct darjah 1 snyap jugk,asek duk tgk ayah kt luar ..lau xnampak da ayah...menangis...hahahaha

uit,merajuk la cik suri bace nti..brani btul ko :P

hassy chan berkata...

gatal gile ko... hak3..

Cik tikah berkata...

eeeiii.. kencing! hahaha..

zella y berkata...

saya menangis first time pergi sekolah hehehe...

6.15am dah sampai sekolah?????!!!
gila angau tk....
6.15am saya xbangun tdo lagi hahahahah

Khai faiz berkata...

romantik juga ko kan... huuhu

Tukang Karut berkata...

ko bukan sampai dah masuk u pun masih nangis lagi ke???

Tukang Karut berkata...

lho... baru tau ke aku gatal... aku lama dah tau aku ni gatal satu dua tiga badan...

Tukang Karut berkata...

elleeeehhhhhh!!! Macam la tak pernah!!!!

Tukang Karut berkata...

isk isk isk... ko memang kuat tidur betul la...

Tukang Karut berkata...

lho... aku lama tau dah aku ni romantik dan kuat romance...

Carlos Santiago berkata...

Gila romantik ko...

Tukang Karut berkata...

gila! Aku belum gila lagi la... gila arghhhhh...

Encik H berkata...

aku dulu masa darjah 1, cikgu letakkan aku kat kelas paling belakang..sebab muka aku nampak macam budak bodoh agaknya..grrrr

Tukang Karut berkata...

sekarang ni muka ko bodoh lagi tak?

Ema Blog berkata...

habis budak nama B tu ambil tak bunga bawah mejanya..