2011/01/18

Boleh Sesiapa Tolong Terangkan Dekat Aku?

Aku tak faham, sangat terkeliru...
Sangat la terkeliru... Kenapa nama dia pulah yang muncul dalam blog ni?
Dia bukan penulis pun... Tak ada kena mengena pun...
Tak fahamnya...
Kenapa dia?

Tak ada benda lainkah yang nak di cari?
Haihhh...Tak boleh nak terima betul la...


Kenapa?
Ada sesiapa yang boleh bantu?
Pn Fida, anda ada jawapan?
Ataupun, penginap baru bilik 404, (selamat datang, lupa pulak nak buat entry selamat datang) Mr. Jepun, anda ada komen?
Atau kita tanya si tuan punya badan, Bunga Ros Maida, adakah anda ada penjelasan yang munaSABAH? Kenapakah nama anda yang dicari di sini? Glamourkah anda?

10 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

sangat tidak munaSarawak, ataupun munaJohor, ataopon munaN9...

hmmm... penarkah saudara menulis nama bunga ros maida secara penuh baru2 ini? jika tidak...

sekendel apekah ini???

jengggggg jengggggggggg jengggggggg!!!

Yutaka Mushimura berkata...

untuk makluman pihak tuan, bilik 404 tuh ade perubahan siket...:)

emm...watashi rasa....mungkin ada seorang peminat setia beliau yang search...

kui3x...hebat ar beliau...peminat tercari2 sampai ke sini....hahaha

Nasriq berkata...

fida: apa kejadahnya cari nama beliau disini? motip?

Nasriq berkata...

mr.jepun: jangan aku balik minggu depan dah berubah suasana dah la...

LiErOSe~QiEmi berkata...

woiii pehal nama ai glemer sangat disana??? owh.. tak sangka u ni peminat setia aiii muaahahahahaahahah..

sape laaa yg search nama tu ntah.. aku heran gak ni wooiiiii

Nasriq berkata...

pn. bunga: sila kembangkan bontot anda kerana anda glamour di sini...

Eda berkata...

rasanya entry yg meminang anak raja tu bukan ke ada nama bunga ros maida ke??...if i'm not mistaken laa..

Nasriq berkata...

memang ada nama dia... tapi, apa kejadahnye cari nama dia? glomourkah beliau?
huhu

LiErOSe~QiEmi berkata...

woi2 aku glemer laaa... kat sekolah dulu aku la paling glemer.. kat jkr pun.. tapii lepas dah kawin... tak glemer dah hikhikhik

Nasriq berkata...

glamour sangat ke? kan dah dekat nak pencen dah...