2011/01/24

oooo... Dah Jadi Sedikit Dah...

Baru jea sudah meng"download" slip gaji bulan 1 2011... Gaji gomen sekarang dah canggih manggih dah... semua online jea... paperless...

Tapi bukan itu yang mahu diceritakan...

Tapi angka gaji tu... Hairan... Sangat Hairan... Kenapa macam dah berkurangan jea... Macam tak cukup jea...

Aku kena tindakkan tatatertib ke? Kena potong gaji ke? Kenapa gaji makin sedikit ni... Dah la macam2 nak kena bayar bulan ni... En Kad Kredit pun dah mengaum mintak di bayar dah...


Alahai... Check sana... check sini...


Oooooo...


oooooooooooooooooooooooooooooowwwwhhhhhhhh.....

En. KWSP yang potong banyak... Dah kembali ke potongan sebanyak 11%... Patut la punggggggggggg...

Lambatnya nak confirm, boleh la dapat semua gaji tu... Tak payah lagi nak bagi dekat En. KWSP...

2 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

jom join kursus FISH..

jomlahhhh!!! ikhlas ajak ni..

Nasriq berkata...

yea... tapi bukan bulan ni... tengah sengkek gile ni...