2011/01/25

kalau itu, kalau ini dan kalau itu...

Kalau budak merajuk sebab tak dapat barang mainan, itu normal la kan... ada yang merajuk sampai budak tu berguling-guling menangis meraung atas lantai... dan adakala merajuk sampai menyorok belakang almari, duduk dalam aisbox dan ada yang menyorok atas pokok durian (aku la tu)...

Kalau awek merajuk, itu pun biasa la kan... saja nak manja2 dengan pakwanya... nak mesra2... dah tu tak kan awek tu nak merajuk dengan mat bangla yang kerja construction pulak kan... dengan siapa lagi nak manja2... tapi jangan lebih2 merajuk... silap2 kena tinggal... dan kalau silap lentok, confirm kena baham...

Kalau orang tua (ibu bapa) merajuk, mesti ada sebabnya... mungkin oarng tua nak kita selalu ingat mereka...

Tapi... Kalau orang lelaki muda gagah perkasa yang merajuk cam ne?










confirm korang akan kata "eiiiiiii buruknya merajuk!!!"...

6 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

siapa gerangan 'lelaki muda gagah perkasa' tu?

kalau dia merajuk..memang tinggal 'lelaki muda' je.. yang 'gagah perkasa' tu otomatik gugur..

uhh..tak rela ku pujuk!!!

Eda berkata...

hahaaha....sila la bagi royalti dekat ai sebanyak 50%..

eeee...buruk r lelaki gagah perkasa merajuk!!...hahaahhahaha..

*gelak guling-guling..;-)*

Nasriq berkata...

Fida: kalau gagah perkasa dah gugur, kita ganti dengan lelaki muda gajah perkosa... ok tak?

Nasriq berkata...

eda: jaga2... jangan guling lebih2... tinggi tu rumah u... mau berkecai kalau jatuh...

nohfee berkata...

lelaki pon manusia..segagah2 mana pon, die penah jadi baby n penah merajuk.. so no wonder la..
tp kn weh... cte pasal merajuk2 ni kan.. kitorang adik bradik dulu , waktu kecik2.. sape yang merajuk pastu guling2 kat kedai sebab nak jugak permainan otomen tu, mesti kena cubit pelan pelan dengan mak. haha. so, kitorang tak berani nk guling2 depan kedai semata2 nk barang mainan/otomen tu .

Nasriq berkata...

haha... kat kedai memang la tak kena... siap la bila dah balik rumah... bukan takat kena cubit jea, silap2 haribulan kena penampar jepun hinggap pipi yang comey ni...