2011/01/30

Hujan Yang Tak Berhenti Buat Perut Ku Berlubang...

Lebuhraya KL - Simpang Ampat - Tampin - Gemencheh - Kampung Halaman...
Permandangan sepanjang perjalanan hari ni depenuhi dengan HUJAN... dan sampai sekarang, masih lagi hujan... sekejab lebat sekejab gerimis, tapi tanda-tanda hujan akan teduh, tak nampak pun...

Hujan2 ni membuatkan perut aku berlubang... baru jea 1/2 jam tadi lunch, tapi sekarang dah lapar balik... mana ntah perginya makanan tadi... hilang... yang tinggal, hanya lapar...




notakaki: aku sedang menimati jualan murah, ambil 2, free 7... Tak faham? Tak pe...
2hari annual leave, dapat 9 hati cuti panjang... apa nak buat cuti panjang ni yea?

12 ulasan :

Eda berkata...

kasi tampal la perut yang bocor tu..huhu

Nasriq berkata...

baru tampal ni...ngan keropok...ngan hotdog... ngan cekodok... waaa... bagus tul diet hari ini...

Fida Ghazi berkata...

lubang kat perut.. tampal ikut mulut..

Nasriq berkata...

ha...betul la tu, kalau tampal ikut bontot cam ne?

mia.lia berkata...

tau xpe..wuuu..kt johor xhenti2 hujan..

mia.lia berkata...

tau xpe..wuuu..kt johor xhenti2 hujan..

mia.lia berkata...

tau xpe..wuuu..kt johor xhenti2 hujan..

ieMa ackLes berkata...

blogwalking jela dah cuti ni..
haha

amira afiqah bt mohd yusof berkata...

tau x pe.keje makan je.padahal da baca doa.HAHA

Nasriq berkata...

mia: satu malaysia hujan la...bukan johor jea...

Nasriq berkata...

iema acles: sedang cuba blog berjalan la ni dengan kelajuan berukban selaju kura2...

Nasriq berkata...

amira afiqah: doa tu doa makan ke doa jauhkan nafsu setan? kena baca dua2 kot baru ok ni...