2011/04/30

Berat...

Semalat pagi...
Good Morning...
Guten Morgen...

Berat... Apa yang berat sangat ni...
Beratnya mau sampai 5 kg kot...
Apa yang berat?

Kepala yang semakin memberat...
Macam ada batu pulok yang bertenggek di atas batu jemala patik pacal yang hina ini...
Rasa macma nak demam jea...

Kepala rasa sangat ting tong...
Membawa dari malam semalam membawak sampai la pagi ni...
Pagi ni nak drive balik kampung... Owh owh balik kampung... hati riang...

Nota karut: harap2 kepala tak ting tong sangat atas highway...

16 ulasan :

♥suNa husNa♥ berkata...

uik..take care

norh berkata...

moga selamat sampai..

intan suraya berkata...

kalo sakit kepala sgt ats highway tuh, berenti la rehat dlu yer..:)

aisyah ahmad berkata...

aiyorkk..sakit kepala ka TK..kasihan..bahaye oo drive kepala tingtong...

wahh..balik moncheh ke??
boleh belanje makan kek retoran hafiz..ngeh3..

ape2 pon..pandu cermat..jiwa selamat..
ehh.tapi kalo kite drive memolek..drebar lori kontena drive macam pelesit..dilibasnye kite..mau lempen kite kan..

Semoga selamat sampai..
p/s:jauhi kenderaan berat..

plankton berkata...

same la kite..otak IP pon berat gak..bgun kol 11.30 ntok wat assignment sampai ke subuh,tido 2jam je semalam..

tapi..

at last terdelete ..T_T!

azi nur berkata...

kalau penat benti kat tepi jalan..jangan tegh2 jalan...bahaye ye dik..hehee

Nasriq berkata...

Suna Husna: sampai dah...
Bawak kete sangat perlahan... Lori pun boleh potong... muhahahaha...

Nasriq berkata...

Norh: sampai dah... kepala masih ting tong...

Nasriq berkata...

Intan: tak dan nak berenti dah...

Nasriq berkata...

AA: kampung ese memang la kek rokan, moncheh... tapi umah omak ese kek jolai...

Nasriq berkata...

Dek Ah: ting tong ting tong... hoho... ni ok ke tak ni? ke ting tong gak ni?

Nasriq berkata...

Azinur: adik???... huhu... terasa kemudaan diri ini...

zati embong berkata...

xkn hantu 2 duk atas pale TK plak?

cuaca kot O.o

Nasriq berkata...

Jat: hoho... ada cerita di sebalik kepeningan itu jat...

KUREKURE COMEL berkata...

ehhh..terlambat komen..sorry...dah pulang ke tempat asalkan..hehehe

Nasriq berkata...

Mina: dah sampai ke miri pun... mina tertinggal kapal selam la...