2011/04/27

Video Seks Anwar Part2...

Hoho... Ada tengok Buletin Utama TiVi tiga suku setengah...

Ha...

nak link?


Sila ke bawah..


Bawah lagi...


Cerita basi...
Diulang ulang balik...


Saja... Memang sengaja letak tajuk tu...
Korang nak cari apa...
Tak ada maknanya...

Aku bukan penyebar fitnah...
memang sengaja letak tajuk tu... Nak tengok berapa ramai hantu yang cari...


Dah la... Penat la...

Nota Karut: Hoho... Kerja 3 hari siap dalam waktu sepetang... Penat... Otak penat... Nasib buat dirumah saja... Kalau tak mesti kena kacau punya...

34 ulasan :

zati embong berkata...

jat mmg sokong TK,kalau buat kerja kat rumah mmg keje seminggu leh siap sehari tau.kalau buat kerja kat ofis alamat nk siap 2 seksa amat.mcm2 gangguan.

Nasriq berkata...

tau tak pe... ada jea hantu setannya... ekkk... huhu... ke diri sendiri yang jadi setan nya... muahahha...

Prince Halilintar berkata...

prince plak klu kat ofis la cpt siap..klu bawa blk umah konfirm ade je keje lain nk wat..apepon klu keje settle hati pon tenang kan..

aisyah ahmad berkata...

Waahhh..cayalah..kije 3 ari..TK boleh siap sepetang yekk..bagus3..boss sayang lebih niii..

Kalo AA plak..kat rumah ke..kat skolah ke..kene ikot mood jugok..kalo malas...mmg tak siap..apakejadahnye la AA ni..pemalas!!

Eda berkata...

betul tu..sokong jat..kalau kat ofis..kejap nk itu kejap nak ini..

khaifaiz berkata...

nikmatnya duduk dirumah sambil makan sate bercucuk-cucuk..

KUREKURE COMEL berkata...

ehem...ehem...pi tgk ek...ayookkk...nnti kena pgil jd saksi.....taktau2...hahaha...

azi nur berkata...

eeitt kiter dah tenok..malu2...cengitu..haha

Ezay Hadry berkata...

hehe bgus2..tak ramai pun nak komen cakap pasal fitnah..bab kata ustaz yang komen pasal ni 'kita berlepas dari segalanya'...
wah cekap ni keje 3 hari sh spt siap

taliff berkata...

Kerja di rumah : Tido
Kerja di opis : Tido

ehhh...2 2 tido, pastu nak kerja kat mane??? arrghhhh...tidak!!!

Mr iz berkata...

berita tak berfaedah macam tu.... buat la berita berinformasi.... sekali dah la sampai nak ulang ulang...lusa ada lagi... tak paham aku.... he he he... tu lat buat berita kucing kena langgar kat lebuhraya.... he he he.... bole ke ...he he he

azrinrahim berkata...

pergh, aku ingt betol lh tadi..haha baru nak menkaji..lala

bunga berkata...

dengar gak..tapi dalam radio..cam nak tewngok.haha

LiErOSe~QiEmi berkata...

oit.. mmg takde ker video tu??? haahahahahaah

lalink7 berkata...

tajuk xmnahaann...ehh..under age taley tgk...hahahaa

Asrul "iLham" Sany berkata...

hahahhaa...

malas nak melayan politik, propa semuanya

Dr M gak yg aku suke

;D

Lizzie Yasmin berkata...

past nie pi check hint bp ramai sengal carik benda nie.. hahaha

intan suraya berkata...

perghh.. post hangat nih..hehe

Nasriq berkata...

Putera Halinlintar: Ni terpaksa bawak balik sebab esoknya ada mesyuarat... dan aku pulok terpaksa pergi seminar 3hari tu...

Nasriq berkata...

AA: Hoho... Jangan puji lebih2... kembang hidung ni kang...

Nasriq berkata...

Eda: huhu... semua nak ek... itu la... ini la... gaji jea tak nak naikkan kan kan kan kan...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: Huh!!! Sangat menjelesi!

Nasriq berkata...

Mina: Mina nak tengok ke... panjang oooooww....

Nasriq berkata...

Azinur: Hoho... nampak dah ek... keboroian dan kepanjangannya...

Nasriq berkata...

EzayHardy: Hoho... cekap... sangat cekap lepas tu urat otak pun tercabut...

Nasriq berkata...

Talif: Tu jea la kerjanya ek... Tidur jea!

Nasriq berkata...

Mr Iz: Ntahnya kan... siarkan la berita yang orang nak tengok... macam labi2 tertelan pensel ke...

Nasriq berkata...

Azrinrahim: Hoho... kaji la... aku tak sanggup bersongkol...

Nasriq berkata...

Bunga: Tak payah nak tengok la... membazir jea...

Nasriq berkata...

Bunga Qime: hoho... nak ke... datang bilik aku sok...

Nasriq berkata...

Lalink: Huh... Bawah umur konon... padahal doploh kali duk ulang tengok kan kan kan...

Nasriq berkata...

Asrul: Hidup Dr M...

Nasriq berkata...

Lizzie Pink: Hoho... beribu ribu lemon yang sengal cari video ni...

Nasriq berkata...

Intan: tak la hangat sangat... suam suam kuku jea...