2011/04/25

Menyepi...

Bagaimanakan ku mula
Dan apakah kata-kata
Yang indah untuk diabadikan
Tiap wajah berkisah
Tiap madah bererti
Manakah ilhamku










































Kosong....





Zero...




Sifar...




Sampah...




Notakarut: ntah...

15 ulasan :

Titisan Hujan berkata...

katak sudah tak terkata

zati embong berkata...

sukar utk jat fahami.

adakah kerana otak jat dalam keadaan zero skrg?

Nasriq berkata...

titisan hujan: hujan di kuala lumpur bikin wap panas naik membuatkan panas dan menyusahkan mata ni melelapkan mata... erk... no komen...

Nasriq berkata...

HOhoho... jat... zero... kosong... muka cam taik... hohoho...

aisyah ahmad berkata...

Muka macam taik???wow!!menarik tu...
Tak penah jumpe lagi...;p

Lebih baik zero nari negatif 1 TK kan...=))нi..=)) нi.º°˚˚˚°º=)) =))

KUREKURE COMEL berkata...

adakah anda letih...or dlm keadaan blur....

sila merehatkan diri anda dgn sesuatu yg fresh....

Fida Ghazi berkata...

ala.. hari ni mmg semua mode mandom la..

bos pulak byk cekadak arini.. lunch hour pon mintak macam2


layankan aje..

khaifaiz berkata...

blog aku tak berupdate.. adakah aku pun zero

Mr iz berkata...

ye mungkin aku pun hampir hapir zero... otak beku diam membisu...... otak overheat kot..... kena tambah kipas ni...he he he

taliff berkata...

Pun tak faham...ntah~~~

Nasriq berkata...

Mina: tak ada satu pun... saja memang malas nak jenguk dunia blog... muhahahaha... ingat nak merajuk...

Nasriq berkata...

fida: hoho... tau tak pe... tak senang betul la... ada jea...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: dah sampai masa untuk berzero hero kot? huhu... ada tempat jual refill idea tak?

Nasriq berkata...

Mr Iz: Cadangan yang sangat bernas... tambah cooling sekali yea... kalau tak ok gak, masukkan kepala dalam esbok!

Nasriq berkata...

Talif: ntah la...