2011/04/26

Bicara Mengarut...

Mulut: Ermm... sedapnya kalau dapat makan kuew tiaw silat gayung kan...

Lidah: Huh! Kau ni... Tak ada taste langsung! Kasihan la sikit dengan aku ni... Aku yang merasa semua makanan tu tau... Tolonglah hormat aku sikit... Kurang kurang lobster goreng halia ke... sup torpedo ke... Tak pun kek resepi rahsia...
Tetiba jea aku teringat rasa kesedapan mee bandung muar... Zruppp... meleleh...

Tangan : Korang dua ekor ni... Makan jea tau... Yang susah siapa... Aku ni... Tiap2 hari kena senaman angkat berat nak buang lemak...

Perut: Ntah nya! yang buncit siapa... Aku jugak....
Tapi aku lapar la malam ni... Kalau dapat nasi kerabu kan sedap... dapat pulak daging salai... erm.... merembes rembes asid pulforik dalam perut ni...

Otak: Oit! Aku teringin nak makan lempeng la... dapat pulok cecah kari ikan kayu.. sedapnya... Tak pun dapat bubur durian ke... Cecah dengan roti... sedap gak... Sel sel otak pun bersinar2 kerana berjaya bersambung dengan jayanya...

Hati: Huh!!! Cis... Aku pun mengidam jugak ni... kalau dapat sotong goreng tepung pun sedap jugak ni... Tak pun Ikan Kerapu masak 3 rasa kea... yummmyyyy... zruuupppp!!!

Nafsu: Sudah!!! Sudah!!! Sudah kamu semua... Jangan nak memandai mandai... Korang yang mengidam... Nanti akhir sekali aku jugak yang akan dipersalahakan kalau berat badan naik... perut maju ke depan la baju makin kecik la, seluar mengecut la, itu la ini la... bla bla bla la...




Nota Karut: Memujuk hati dengan hanya makan epal sahaja.... isk.... isk... tak apa la... berkorban apa saja...

36 ulasan :

aisyah ahmad berkata...

cewahhh..TK diet ekk..
bagus2..jgn diikut sangat nafsu makan..nnt..badan merana..

Nasriq berkata...

AA: terpaksa sebab dipantau ketat!

siti suraya berkata...

epal ? weee ~ lama tak makan buah epal nihh . nak sebijik (:

Nasriq berkata...

Siti Suraya: nak? sebijik jea? selori pun boleh...huhu

aisyah ahmad berkata...

bagus3..pemantau tu bukan ape..die takut TK tak larat bawak perut nanti..

Miss Dill berkata...

hihi. comel je dialog

Miss Dill^^

Nasriq berkata...

AA: Hoho.. mengalahkan orang mengandung pulok sampai tak larat nak bawak perut...

Nasriq berkata...

Miss Dill: comey dalam kelaparan... haihhhhh...

KUREKURE COMEL berkata...

hehehe....sabor..lps kawen nak taram..taram la byk2....mcm mat...mkin bambam dah tgk...hihihi

Mr iz berkata...

he he he tahan napsu ...kasi tahan semuanye...he he he... betul tu kalau tak tahan..... pulun kan aje...he he he

Prince Halilintar berkata...

hmm..nak turut makan epal sekali boley...hehe

KatekateKite berkata...

hik3....!

lawak giler! =D hahaa...

yang penting mee bandung muo ade lam senarai! haha....

tapi.... 'sup torpedo' tu menatang ape ek???


*eh ehh...... menilai tu dengan hati bukan dengan perasaan tau! hehehee.... (eh, betul ke nih) =p

khaifaiz berkata...

bagus2.. heheh

Titisan Hujan berkata...

kesiannye kena diet...

http://melangkahkesana.blogspot.com/2011/01/jom-menderma-dan-diet-mengikut-jenis.html

zati embong berkata...

pkul 10lebih jat ngntuk xleh tahan2 da tau.smpaikan tertidur dlm cerah.ha hambek pkul 3.30 bngun.pedih perut.lapar!sape suruh tidur x makan.

dahla bangun2 bc entri TK psl makan2 plak,rasa nk mngerjakan dapur je.

ishiko berkata...

epal bagus untuk diet, kehkehkeh...

DrNurhuda berkata...

sedap je baca selera dia dari mula, dan2 makan epal jerkkk

intan suraya berkata...

mkn epal je?? cukup ke x tu??hehe

Asrul "iLham" Sany berkata...

kreatif cara menulis

;)

Nasriq berkata...

Mina: Hoho... takut terbalik kot... jadi kurus keding pasal dia tak pandai masak... muahahhaha...

Nasriq berkata...

Mr Iz: Hoho... Nafsu memberontak... asyik dia sahaja dipersalahkan...

Nasriq berkata...

En Putera halilintar: Tak Boleh! Aku seorang kedekut!

Nasriq berkata...

KatakateKita: apa kata awak cuba try check dekat lembu jantan... kot2 dia terkeluarkan torpedo dia... benda tu la... tapi jaga2... takut kena rogol je... muhahhahhahhha...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: huhu... dah tak lama dah...

Nasriq berkata...

Titisan Hujan: Terpaksa!!!!!!

Nasriq berkata...

Jat: Ai tak salah tau! sila makan dulu sebelum tidur lain kali!

Nasriq berkata...

Ishiko: yang paling baik untuk diet adalah makan makan makan dan makan... muhahhahhahha... tak suka terseksa...

Nasriq berkata...

DrNurhuda: nasib ada epal... kalau tak mau jea kunyah jari2 ni... lepas habis jari tangan kunyah jari kaki pulok!

Nasriq berkata...

Intan: sila janga tanya cukup ke tak... berat soalan tu dan malas nak jawab!

Nasriq berkata...

Asrul: kreatif tak bertempat...

Lizzie Yasmin berkata...

owh ptt lar aku salu nak makn bukan2.. ada mcm2 makhluk dok bg cadangan.. hahahaha

Nasriq berkata...

Lizzie pink: hoho... macam2 mahluk yang ada dalam badan kita ni yang mengidam... tapi.. last2 mesti salahkan nafsu!

ïêmå å¢klê§ berkata...

uishh..
diet ke tukang karut..

iema nak makan piza nak ikut...
haha

lalink7 berkata...

hahahaha..kelakar..perang emosi sendirian..slalu berlaku kat husz..huhuhu

Nasriq berkata...

Iema: Huh! Huh! Dan Huh!!!!

Nasriq berkata...

lalink: kalau perang cam ni kan... selalunya siapa yang menang ek?