2011/04/30

Kedatangan Tetamu Tak Diundang...

Pukul 4.30 pagi...

Tok! Tok! Tok!...
Kuat...
Macam nak roboh pintu bilik tu diketuk...

Sial!!! Terkejut aku..

Waktu tidur ku diganggu...
Malaun mana pulak ni yang duk ketuk pintu bilik aku pepagi buta ni...
Setahu aku... Budak2 rumah ni dah balik kampung masing2 dah malam tadi...

Dengan kepala yang separa tingtong...
Akibat pening sebelum tu...
Bangun... bukak lampu bilik...

Bukak pintu bilik... tengok ke arah ruang tamu...
Gelap... Tiada kelibat sesiapa...

Garu garu kepala yang tak gatal...
Siapa yang ketuk pintu bilik tadi...
Jenguk bilik sebelah... Tiada lampu atau tanda kehadiran manusia...
Tinjau bilik belakang jua sama...

Memberanikan diri bukak lampu di ruang tamu...
Kosong...
Tiada siapa...

Haih!!! Siapa la yang datang mengganggu pagi2 buta ni...

Mengganggu betul...
Mungkin orang sebelah rumah mungkin...
Abaikan sahaja la...

Baru jea cuba melelapkan mata...

Tok! Tok! Tok!...

Makin kuat pintu diketuk...

Aku buka pintu...

"Kalau nak masuk, masuk la... Tak ada orang lain selain aku..."

Serta merta bau wangi menerjah masuk...

Aku biarkan... Berdiam diri...
Selang beberapa detik baru mampu berkata kata...

"Dah puas??? sekarang boleh keluar... Aku nak tidur..."

Serta merta bau bauan harum tadi hilang...

Haih... Kacau orang nak tidur la...
Dah la kepala tengah ting tong...
Lain kali la datang menjenguk yea...

Nota Karut: Terus tak boleh tidur buat seketika... tapi tak sampai 15 minit pun... baru jea bukak laptop, baca sekejab blog Intan... komen sikit... sedar tak sedar terus terlena sampai pagi... hoho... terjawab sudah kenapa kepala aku sangat berat dari semalam...

34 ulasan :

Scya LollitA berkata...

aku yg dtg smlm tu .
ehh kantoi plak

ïêmå å¢klê§ berkata...

tanya x die, die pakai perfume jenama apa..
hihi

norh berkata...

kalau saya, terus pengsan..hu hu

Miss Dill berkata...

wah! alhamdulillah, tak de ape2.

kot2 ade awek nak blanje mekdi ke

Miss Dill^^

Nasriq berkata...

Scya Lolita: laaa.. ye ke... napa cepat sangat balik? katil kosong lagi pe... eh?

Nasriq berkata...

Iema: hoho... bau bunga la... ala... apa nama bunga tu n ntah... lupa lak... tapi memang wangi la...

Nasriq berkata...

Norh: hoho... boleh je ajak minum kalau nak... nak pengsan buat apa...huhu...

Nasriq berkata...

Mis dill: huhu... nak belanja mekdi pun tunggu la siang dulu... tak nyempat sangat...

Fida Ghazi berkata...

ape ko buat kat dia tu cabi sampai datang pagi2?

Nasriq berkata...

Fida: ontah... dia datang menjenguk kot... biar la...

taliff berkata...

fuh,minyak wangi jenama apa dia kasik bau?

Nasriq berkata...

bau bunga... nath apa ntah namanya... ala... yang time malam baru dia kembang dan berbau...

intan.maisarah berkata...

:) senyum.

harum sundal malam

Nasriq berkata...

intan: ooo... tu nama bunga tu ek... macam cerita pontianak pulok...

intan suraya berkata...

hOhO.. saje je tuh.. dtg usha2.. femes jap blog intan..muahaha

Titisan Hujan berkata...

cek nk ajak men hide n seek smlm.
tp nmpak bintang tingtong jek
terus kensel....

Ezay Hadry berkata...

haha wangi camne bau tu...bunga2 lagi..

Nasriq berkata...

Intan: hoho... dah pass kat intan dah... mungkin malam ni dia datang usha intan pulok... jaga jaga...

Nasriq berkata...

Titisan Hujan: hhoho... tak ada mood nak main... lain kalai kalau datang nak main, datang la masa tengah ok... bukan datang time ting tong...

Nasriq berkata...

EzayHardy: Macam mana nak gambarkan bau dia tu yea... ala... bau bunga tu la... kalau malam jea bau dia harum semerbak...

Titisan Hujan berkata...

keh keh keh...wokey2
t ajk men kol 6am
='p

MiSzy DiaN berkata...

fuuhhhh..
meremang bulu roma bila baca entry nie,. hehehee..

azrinrahim berkata...

wow, tak takot ker..mantaplah bro..huhu

zati embong berkata...

ha ayat kursi 2 lain kali baca.melindungi kita dr makhluk2 halus.

♥suNa husNa♥ berkata...

argh..scary2.dahla tinggal sorang skunk.mlm ni tido bilik kwn dah..huhu

Asrul "iLham" Sany berkata...

kena kaco masa kat Pahang

peliknye tak rasa takot, cume rasa 'kesian' kat antu tu

;D

Nasriq berkata...

Titisan hujan: kalau dia main pukul 6 am... mau terbakar dia kot...

Nasriq berkata...

Miss Dian: hoho... baru baca... belum jumpa lagi tu...

Nasriq berkata...

AzrinRahim: Hoho... mau tak takut... sound pun takut2 jea tu... tapi ada isi la...

Nasriq berkata...

jat: aku baling dia dengan kerusi jea,... muhahahha...

Nasriq berkata...

SunaHusna: bilik ni kosong lagi satu... huhu... meh la... huhu...

Nasriq berkata...

Asrul: kesian sebab tak jadi menakutkan orang ek... hoho...

KUREKURE COMEL berkata...

hahaha...nsib baik wangi...kalau bucuk kompem menyumpah2..hahaha

Nasriq berkata...

Mina: kalau busuk kan mina kan... aku halau dia suruh pergi mandu dulu....