2011/04/21

Pulau Sibuan, Semporna.

Pulau Sibuan, Semporna.



Pulau ini pernah menjadi tumpuan diver a.k.a penyelam sebelum Pulau Sipadan dan pulau-pulau lain menjadi terkenal.Pulau ini terletak di dalam rangkaian Taman Marin Tun Sakaran




Pulau Sibuan, Semporna.

Pulau Sibuan, Semporna.

Pulau Sibuan, Semporna.
Pulau Sibuan, Semporna.
Nota Karut: Mood Mamai... Hoho... Tapak Kaki rasa gatal...

Keindahan Ciptaan Allah V1...
Keindahan Ciptaan Allah V2...
Keindahan Ciptaan Allah V3...
Keindahan Ciptaan Allah V4...

13 ulasan :

Fida Ghazi berkata...

ambik gambo senget2..tak indah langsung..mamat tak pakai baju pon tak indah..tapi kalo bodi ketak2.. indah lagi dimaapkan..

agagagagagagagaga!

Nasriq berkata...

hoho...gatal!

zati embong berkata...

kat mana ni tkg karut?cantiknya.huhu.tgk terus rasa ngntuk tau.mebi sbb terlampau damai.hihi

MiSzy DiaN berkata...

cantik jak kan~
jeles.. bila laaa nk p pantai nie.. heheee

Nasriq berkata...

Jat: tidur jea la kalau dah penat... hoho...

Nasriq berkata...

Dian: jom ke pantai... tapi pantai dalam la...

KUREKURE COMEL berkata...

perhhh..cantik...dekat mana tu?rasa mcm pernah nmpk....

Nasriq berkata...

Mina: tanya cik Eda... dia tau dekat mana... lagipun tempat ni gambar yang digunakan untuk contest dia...

KUREKURE COMEL berkata...

mabul ke???...kalau mabul mmg cantik gle la....


nak pegi....tp..hmmmm....

Nasriq berkata...

Xla Mina... Tak mampu nak ke Mabul...

khaifaiz berkata...

Lawa bro.. nak menuntut kt TK la kalau gmbr cenggini punya cantik

Mr iz berkata...

cantik...tang no 2 tu aku suka...he he he... kasi asah lagi...ada bakat jd fotographer ni....he he he

Eda berkata...

Pulau sibuan...cantik..