2011/04/26

Selamat Pagi...

Selamat pagi...
Good Morning...
Guten Morgen...
Ohayou...
zǎo ān...
A-Run-Sa-Wad...
Malbong wia...
Kia orana 'i teia popongi...
Gud maaren...
Buon giorno...




Satu...

Two...

Drei...

Senyum... Senyum la seindah suria... Yang membawa bahagia... bla bla bla.....

Peace..

Nota Karut: Harap2 bos tak panggil balik ofis lagi hari ni... Tak senang betul nak mengkhusyukkan diri mendengar seminar PIARC... Apa tu? Cuba try check paper hari ni... Mana tau kot ada... Ala... Yang menteri rasmikan semalam tu...

18 ulasan :

taliff berkata...

Selamat PAgi!!!!!!

azrinrahim berkata...

selamat pagi..semoga bos tak ggu ya, n khusyuk nak dgr seminar..lulu

bunga berkata...

selamat pg..bosss panggil tu..hahaa

khaifaiz berkata...

Jap ag aku msg bos kau.. hehehehe

Asrul "iLham" Sany berkata...

nice blog,, dah add ur blog to my blog list

harap dapat keep in touch, thanks

;-)p

Scya LollitA berkata...

bossssss . pgl budak ni cpt . dye nyorok nii haa tu dia tu dia :D

zati embong berkata...

aloh ngntuknya dgr sminar!x best2!haha

KUREKURE COMEL berkata...

slmt petang...ehhh...lmbt dtg cni..hehehe

Nasriq berkata...

Talif: Selamat kembali...

Nasriq berkata...

Azrim Rahim: hoho... akhirnya... selamat jugak tanpa ada gangguan...

Nasriq berkata...

Bunga: Bos???Siapa tu! huhu...

Nasriq berkata...

Khaifaiz: Sila msg PA dia... PA dia tu fidaghazi... sila... jangan malu malu...

Nasriq berkata...

Asrul: terima kasih daun keladi, lain kali datang la lagi...

Nasriq berkata...

Scha: Huh... Bos pergi EPU la... dekat putrajaya... dia yang nyorok tu!

Nasriq berkata...

Jat: Best apa... Ni expert from oversea...

Nasriq berkata...

Mina: Tak pe... Aku faham... Dah nama pun kura kura kan... memang la slow sikit... huhuhu...

aisyah ahmad berkata...

alamak..dah malam baru bace entry ni la TK..macam mana??nak ucap selamat ape??

ok..selamat pagi untuk hari esok..boleh?

Nasriq berkata...

AA: Boleh la... esok lusa tulat tungging terbalik pun masih ada pagi lagi kan kan kan...